Μπάρα

Τρίτη 15 Αυγούστου 2023

“DO VALUE” ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ! ΤΑ ΔΡΕΠΑΝΗΦΟΡΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΕΦΟΔΟΥ ΤΩΝ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΩΝ ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ! ΑΝΗΚΟΥΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΝΕΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ!

ΝΤΟΥ

Διαβάστε την καταγγελία όπως έφτασε στα ηλεκτρονικά συρτάρια του “Makeleio.gr”:

“Καλημέρα σας ,

Θα ήθελα να καταγγειλω το ξένο fund
Do Value , που έχει αγοράσει το στεγαστικό μου δάνειο από την Εθνική, εν άγνοια μου φυσικά και που μου βγάζει το σπίτι στον πλειστηριασμό ενώ έχω απόφαση οριστική από τον νόμο Κατσέλη ν.3869/2010
Και ενώ πληρώνω τις δόσεις αφού τελικά μου έστειλαν κωδικό πληρωμής με καθυστέρηση 4μηνων‼️‼️ από το αίτημα που τους είχα κάνει και τους είχα κοινοποίηση την απόφαση του ν.3869
Εν τω μεταξυ θα ήθελα να πω ότι όλα ξεκίνησαν από τις αναβολές των δικαστηρίων λόγω του covid, απαράδεκτα πράγματα,αφού καταθεταμε μόνο χαρτιά μπορούσαν να εκδικασουν, αντί να μας δίνουν αναβολές οι οποίες μου κόστισαν πολύ ακριβά και θα σας πω τον λόγο
Εάν είχα εκδικαστεί το 2020, που η αντικειμενική αξία του σπιτιού ήταν 46000€, θα είχε βγάλει απόφαση με το 80%, που δυστυχώς βγάζουν αποφάσεις στην Κορινθία, ενώ ο νόμος λέει έως το 80%της αντικειμενικής αξίας για να σώσεις τι σπίτι σου, θα είχε λοιπόν βγάλει σύνολο οφειλής 36800€,
Όμως λόγω αναβολών COVID, εκδικάστηκα τον Μάιο του 2022, που είχαμε κατακόρυφη αύξηση της αντικειμενικής αξίας, από 46000 στις 69000€!!!!!! ΑΥΞΗΣΗ 23000€!!!!!! Στο Παλαιό Φάληρο.
και η απόφαση που βγήκε στις 27/1/2023, βγήκε με αυτή την αύξηση, οπότε η οφειλή μου είναι το 80% *69000€=55200€, πράγμα που σημαίνει 18400€ παραπάνω χωρίς να ληφθεί υπόψη από την δικαστή ότι είμαι άνεργη και ότι είχα πάρει 2 αναβολες χωρίς να φταίω εγώ κάπου, επειδή ήταν ο Κορωνιός!!!!!
Κι έτσι μου έβγαλε δόση 300€το μήνα, για 15 έτη χωρίς καμία 2η σκέψη εάν έχω να πληρώσω και εάν η άδικη αύξηση της αντικειμενικής μου κόστισε τόσο ακριβά.
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κατά τα άλλα σου λέει.

Εν τώ μεταξύ από την Do Value με ζαλιζαν στα τηλέφωνα από το 2020, και μου έλεγαν ότι είμαι εκτός νόμου Κατσέλη, παρόλες τις αποστολές της προσωρινής μου απόφασης αυτοί επέμεναν και μου πρότειναν εξωδικαστικό συμβιβασμό 22000€.
Τον οποίο φυσικά δεν δέχτηκα γιατί νόμιζα ότι ο ν.κατσελη θα με προστατεύσει
Και ο ν.κατσελη μου έβγαλε χρέος 55200!!!!!
Άκουσον άκουσον!!!!
ΑΠΑΤΑΔΕΚΤΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕς ΑΠΟΦΑΣΕΙς!!!!!!

Και αφού βγήκε αυτή η αισχρή απόφαση, άρχισε ο Γολγοθάς με την dovalue!!!!!!
ΑΡΧΙΣΑ να τους ψάχνω στα τηλέφωνα
Μου είπαν να στείλω αίτημα στην ιστοσελίδα τους
Έστειλα αίτημα προσκομίζοντας την απόφαση και παρόλαυτά με έπαιρναν τηλέφωνα από το τμήμα καθυστερήσεων της Do Value, και μου έλεγαν ακόμα ότι είμαι εκτός νόμου Κατσέλη.
Ένας αγώνας τελικά μέχρι να καταφέρω μετά από 4 μήνες να πάρω κωδικό πληρωμής
Όπου έπρεπε να πληρώσω μαζενουε αυτός τους μήνες φυσικά
ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΎΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ !!!
Τελικά κατάφερα να τους ξεχρεωσω από τον τέλος Μαίου, μέχρι τον Ιούλιο, δηλαδή σε διάστημα 2 μηνών
Και μόλις είχα πληρώσει λαμβάνω τηλεφώνημα από τον κλητήρα ότι έχω ένα κατασχετηριο!!!!
Μου βγάζουν το σπίτι στον πλειστηριασμό!!!!! Διότι το τμήματα μέσα στην εταιρεία δεν έχουν επικοινωνία μεταξύ τους
ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ!!!
ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΉΣΕΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ Ν.ΚΑΤΣΕΛΗ!!!!!
Κι εγώ τώρα καλούνται να κάνω ανακοπή , αναστολή και αγωγή φυσικά
Μπαίνω σε έναν νέο δικαστικό αγώνα χωρίς κανέναν λόγο
Πράγματα ανήκουστα !!!! Που όμως συμβαίνουν με τις…ευλογίες των κυβερνώντων φυσικά αφού μας έχουν αφήσει στο έλεος των funds!!!
Παρακαλώ κοινοποιήσετε το γη θα να ενημερωθεί ο κόσμος και για να δούμε τι θα κάνουμε ομαδικά ίσως να ανακόψουμε την δράση των ….δολοφόνων μας!!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων που με ακούσατε

Με εκτίμηση
Νεκταρία Δουρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου