Επειδή όμως η συγκεκριμενη εταιρεία συνεργαζόταν με τη διαδικτυακή πλαφόρμα σύγκρισης τιμών Skroutz μπαίνει ουσιαστικά μπροστά η Σκρουτζ για να αποζημιώσει τους εξαπατημένους πελάτες.
Σύμφωνα με καταγγελίες καταναλωτών, όπως γράφει το olympusmera.gr πολλοί από τους οποίους έχουν ήδη απευθυνθεί και στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος το 365shop ενημέρωνε τους καταναλωτές πελάτες του ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι 4 με 10 εργάσιμες ημέρες αλλά μετά από αυτό το διάστημα δεν ανταποκρινόταν σε επικοινωνία των πελατών του και εδώ και λίγες ημέρες έχει κατέβει η ιστοσελίδα (εμφανίζοντας ένδειξη «365shop σύντομα κοντά σας»).
Όπως τονίζει στην ανακοίνωση η Skroutz, από τη Δευτέρα 4/4/2022 που έλαβε τις πρώτες αρνητικές κριτικές για το συγκεκριμένο κατάστημα, ενεργοποιήθηκαν άμεσα οι μηχανισμοί ελέγχου της εταιρείας. Παράλληλα το κατάστημα την ίδια ημέρα αφαιρέθηκε από την πλατφόρμα.
Η Skroutz έχει ήδη απαντήσει σε 492 μηνύματα καταναλωτών στους οποίους προσφέρει είτε αποζημίωση με μορφή κουπονιού, ή υποστήριξη για να λάβουν πίσω τα χρήματά τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας, μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής. Έως τώρα έχουν εκδοθεί 106 κουπόνια αξίας € 51,418.75, αναφέρει η εταιρεία.
Το Olympusmera.gr εντόπισε το οίκημα στην οδό Κολοκοτρώη 11, που
αναφέρεται στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο, ως πρώτη έδρα της εταιρείας πριν
αυτή μεταβιβαστεί και μεταφερθεί στον Άγιο Στέφανο Αττικής στις 9/2/22.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ισόγειο σπίτι με κεραμοσκεπή και με τα ξύλινα παραθυρόφυλλα ερμητικά κλειστά. Πίσω έχει ένα δεύτερο μικρότερο κτίσμα και μια μικρή αυλή.
Αυτή φερόταν να είναι η πρώτη έδρα της εταιρείας ωστόσο, όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, μέχρι και πριν 6 μήνες το συγκεκριμένο ακίνητο νοικιαζόταν σε βούλγαρους υπηκόους ως οικία….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου