(5 ΣΕΛΙΔΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ του Ν. Αρτεμακη - Δημότη και Κατοίκου Πειραιά)
Υπάρχουν δεκάδες λόγοι, που συνεχώς αυξάνονται, γιατί ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟ, ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ, τους οποίους παραθέσαμε στο Συμβούλιο Επικρατείας, όπου έχουμε προσφύγει, στις 6 Μαΐου 2015, μετά από συνεχεις αναβολές 4 ετών.
ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ :
1. Το έργο εγκρίθηκε επί Φασούλα-Λιάπη το 2008 για να σωθεί η πτωχευμένη ΤΡΑΜ Α.Ε. Πλην όμως, ούτε ο Φασούλας τόλμησε να το υλοποιήσει, αναλογιζόμενος την καταστροφή, που θα φέρει στον Πειραιά.
2. Το 60% της διαδρομής του Τραμ-Τραίνου καλύπτεται από το μετρό το οποίο έρχεται το 2017. Τώρα όλοι το βλέπουμε να κυκλοφορεί άδειο στην παραλιακή, από το Ν. Φάληρο, Π. Φάληρο, Εδέμ και μέχρι την Γλυφάδα.
3. Έχει εκταμιευτεί το 78% των χρημάτων και έχει γίνει ΜΟΝΟ το 48% του έργου. Που πήγαν τα λεφτά; Πόσα άλλα θα χρειαστούν για να τελειώσει το έργο;;; Θα χρειαστεί πριμ επιτάχυνσης εργασιών, όπως έγινε στο παρελθόν, κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, με την ΤΕΡΝΑ Α. Ε, που χορήγησαν ως πριμ επιτάχυνσης, το ποσόν ύψους 4 δισ. εκατ. δραχμών;;;
4. Η χρηματοδότηση του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ έγινε από τους φόρους μας και από κονδύλια ΕΣΠΑ (άρα από τους φόρους μας). Εμείς δεν έχουμε ΚΑΝΕΝΑ λόγο για το πως θα ξοδευτούν τα λεφτά μας, αν μας εξυπηρετεί και αν θέλουμε το έργο στην ίδια μας την πόλη;;;
5. Τα πραγματικά ποσά σε εκατομμύρια, που ξοδεύτηκαν παραμένουν μυστήριο. Δεν έχει γίνει ακόμα δημόσιος διαχειριστικός έλεγχος για το έλλειμμα των 360 εκατ. ευρώ, της ΤΡΑΜ Α.Ε. .. Η ΤΡΑΜ Α.Ε. έχει συγχωνευτεί στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. και δεν έχουμε στοιχεία. Δηλαδή πληρώνουμε με τους φόρους μας, εν λευκώ. Αυτή η απάτη και η σπατάλη του δημοσίου χρήματος πρέπει να σταματήσει.
6. Η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ, από το Ν. Φάληρο στο Λιμάνι, ήταν μια νομική & πρακτική προϋπόθεση της Νομαρχίας Πειραιά, άρρηκτα συνδεδεμένη με την κατασκευή του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ. Προϋπόθεση, που όμως ακυρώθηκε, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ των εργασιών της διέλευσης του Τραμ - Τραίνου από το κέντρο της Πόλης. ΑΡΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ. Όμως δυστυχώς, τα Καμίνια και το Ν. Φάληρο θα παραμείνουν απομονωμένα από τον υπόλοιπο Πειραιά.
7. Δεν έχει καμία σχέση η εκτελούμενη μέχρι σήμερα ανάπλαση, με αυτά που εικονικά για το έργο, υποσχέθηκαν (εγγράφως) οι εργολάβοι.
8. Καταστροφή του αρχαιολογικού χώρου των Αρχαίων Πυλών του Πειραιά, από την εγκατάσταση και διέλευση του Τραμ-Τραίνου. Όπως και της Πλατείας Ωρολογίου, ιστορικός χώρος, όπου υπήρχε το παλαιό Δημαρχείο και η βάση του Λέοντα του Πειραιά, η βιτρίνα του Πειραιά από το Λιμάνι. Εμπρός από το μέγαρο του Ν.Α.Τ. και την Αγ. Τριάδα. Στην Πλατεία αυτή θα μεταφέρουν και θα κατασκευάσουν τον Ηλ. Υποσταθμό Έλξης του Τραμ-Τραίνου. Ένα μεγάλο κουτί από μπετό 120 τετρ. μέτρων. Όλα αυτά γίνονται, ΧΩΡΙΣ τη γνωμοδότηση του ΚΑΣ (Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου), όπως απαιτεί η νομοθεσία για την προστασία των αρχαιοτήτων (ν. 3028/2002). Με τις καταστροφικές αυτές παρεμβάσεις, γίνεται καθαρή παραβίαση των όρων των συμβολαίων του ΕΣΠΑ, για έργα ανάπλασης των Αρχαίων Πυλών, όπου έχουν σπαταληθεί τα χρήματα και δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ τα έργα, ενώ ο χρόνος περάτωσης έληξε.
9. Οι γέφυρες μας θα αντέξουν το βάρος των 64 τόνων του Τραμ-Τραίνου;;;
Το μήκος του Συρμού ειναι 32 μέτρα και το πλάτος ειναι 2, 50 μέτρα. Η δε μεταφορική του ικανότητα ειναι 198 επιβατών (56 καθημένων και 142 όρθιων επιβατών). Δεν υπάρχει καμία μελέτη, που να βεβαιώνει ότι, οι γέφυρες του Πειραιά θα αντέξουν το βάρος του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ, μαζί με την μόνιμη υποδομή του, (Σιδερένιες Κολόνες, Καλώδια, Ράγες), συν όποιο άλλο κυκλοφοριακό βάρος. Αλλά και την παλαιότητα τους. Όπως η Γέφυρα της Γρ. Λαμπράκη, η οποία ειναι κατασκευής (1966-1968), με άγνωστη στατική αντοχή, μεγάλη φθορά του φέροντος οπλισμού και του σκυροδέματος. Κατασκευασμένη χωρίς τους προβλεπόμενους κανόνες Αντισεισμικής Προστασίας. Θα πρέπει να θρηνήσουμε θύματα για να μάθουμε τις αντοχές τους;;;
10. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ όπως:
α) Μελέτη σκοπιμότητας, δηλαδή, αν είναι αναγκαίο το έργο.
β) Μελέτη παράπλευρων επιπτώσεων από την Ρύπανση των Καυσαερίων, την Ηχορύπανση και τις οχλήσεις, στους άλλους δρόμους και παράδρομους, εξ αιτίας της διαδρομής του Τραμ-Τραίνου, που υποχρεώνει την διοχέτευση της Κυκλοφορίας σε αυτούς.
γ) Μελέτη εδαφοφερόμενου θορύβου και δονήσεων. Ποια θα ειναι η υποβάθμιση του ακουστικού περιβάλλοντος εξ αιτίας των κραδασμών & δονήσεων, από την διέλευση του Συρμού, στις παρακείμενες κατοικίες και καταστήματα, σε όλη την διαδρομή του. Όπως και για τον εκκωφαντικό και ανατριχιαστικό συριγμό των τροχών του, πάνω στις Ράγες.
δ) Μελέτη της ροής των πεζών, από τα πέντε Διαμερίσματα, το Λιμάνι και τους Γειτονικούς Δήμους.
ε) Μελέτη Στρατηγικής εκτίμησης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Σ.Π.Ε), ως ΦΕΚ/β/1225/ 5-9-06 Σ. Π. Ε.
στ) Μελέτη Γενικής Κυκλοφοριακής Οργάνωσης και Στάθμευσης Ολοκλήρου του Δήμου Πειραιά (και των πέντε Διαμερισμάτων), του Λιμανιού, με τις διαμπερείς Κυκλοφοριακές Ροές και των Γειτονικών Δήμων. Η κατασκευαστική εταιρεία έχει υιοθετήσει το ρητό «Βλέποντας & Κάνοντας», χωρίς ένα ολικό πλάνο δράσης, υπολογίζοντας μόνο τις ανάγκες του έργου κατά την πρόοδο των εργασιών και αγνοώντας αλαζονικά τους κατοίκους & τις ανάγκες τους.
11. Έχουν χαθεί 2,500 θέσεις νόμιμης στάθμευσης (παρκινγκ), επί των οδών, εξ αιτίας της διέλευσης του Τραμ-Τραίνου. Σε ένα Πειραιά, που είχε θέμα στάθμευσης στο Κέντρο του, από πριν. Σήμερα στο κέντρο της Π'όλης επικρατεί από ανάγκη, η παράνομη στάθμευση, όπου μπορεί και όπου βρίσκει ο καθένας σταθμεύει. Η Λεωφόρος Β. Γεωργίου, έχει μετατραπεί σ' ένα παράνομο Παρκινγκ. Ούτε λόγος από την πρώην ΤΡΑΜ Α.Ε., αλλά και απαίτηση από τον Δήμο, ως ανταποδοτικά, για την απώλεια τόσων πολλών θέσεων, να κατασκευαστούν οι αναγκαίες υποδομές Σταθμών Στάθμευσης οχημάτων (παρκινγκ). Σκοπιμότητα προκειμένου να αποκτήσει επιβάτες το απαξιωμένο από το κοινό Μεταφορικό Μέσον τους. Να ληφθεί υπόψη ότι, υπήρχε έτοιμη σχετική Μελέτη του Δήμου, από το 2002, του Τεχνικού Γραφείου Κ. ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ, με εντοπισμένους 16 κατάλληλους χώρους, κυρίως στο Β' Διαμέρισμα και στο Α'.
12. Η διαδρομή αυτού του Υπεραστικού Μέσου Σταθερής Τροχιάς, τύπου ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ, είναι μονόδρομος (Μέσον Μαζικής Μεταφοράς ο "ΑΓΥΡΙΣΤΟΣ"). Συνεπώς, αν θέλεις να πας από την Ευαγγελίστρια στο Λιμάνι δεν θα μπορείς να γυρίσεις πίσω ή να πας δυο στάσεις πίσω, πρέπει να κάνεις κύκλο, που σημαίνει ότι δεν θα το πάρεις. Αναφέρει ψευδώς στα χαρτιά της, η πρώην ΤΡΑΜ Α.Ε. "Την παροχή δυνατότητας στους ταξιδιώτες του Λιμανιού να χρησιμοποιήσουν ένα επιπλέον μέσο προς το κέντρο του Πειραιά". Για ποιο κέντρο, αφού από το Λιμάνι βγαίνει από την Ομ. Σκυλίτση στο Ν, Φάληρο. Άρα τι εξυπηρέτηση μας προσφέρει;;;
13. Οι μονοδρομήσεις για χάρη του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ, δημιουργούν ένα συγκοινωνιακό ΧΑΟΣ. Δεν υπάρχει καμία λογική στην κυκλοφορία, η οποία σε αναγκάζει να κάνεις μεγάλους ΧΡΟΝΟΒΟΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ για να φτάσεις στο σπίτι σου ή σε ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ εντελώς.
14. Έχει μεταφερθεί η κίνηση σε παράδρομους και στα στενά, που δεν είναι φτιαγμένα για αυτό το σκοπό. Δρομίσκοι, που σε ποσοστό 80% έχουν καταστραμμένα οδοστρώματα, γεμάτα λακκούβες, δημιουργώντας αμέτρητα προβλήματα στους κατοίκους και στους οδηγούς, οι οποίοι βλέπουν την Πόλη τους να γίνεται κόλαση.
15. Δεν έγιναν απαραίτητες συγκοινωνιακές υποδομές. Παράδρομοι & δρομίσκοι έγιναν λεωφορειόδρομοι. Η Ελ. Βενιζέλου, ένας δρόμος στενός, αμιγούς Κατοικίας και Εμπορικών Καταστημάτων, έχοντας πλησίον της και 6 Σχολεία, έγινε Λεωφορειόδρομος ταχείας Κυκλοφορίας. Τα Τρόλεϊ μπήκαν σε ακατάλληλα ανηφορικά στενά και δρομάκια, αυξάνοντας την ρύπανση. Στους δρόμους επικρατεί οδική Τρομοκρατία, για τους πεζούς. Δεν υπάρχουν διαβάσεις πεζών, καταργήθηκαν διαβάσεις ΑΜΕΑ. Τα Λεωφορεία στη Λαμπράκη, στις στάσεις τους, θα αποβιβάζουν και επιβιβάζουν τους επιβάτες, πάνω στο οδόστρωμα ή πάνω στις ράγες του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ. Τέλος εξαφανίστηκαν ακριβά υλικά από τα προηγούμενα πεζοδρόμια κ.α.
16. Θα καταργηθούν τουλάχιστον 8 (ίσως και 12) από τις υπάρχουσες σήμερα Λεωφορειακές γραμμές μας, για να ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΜΕ να χρησιμοποιήσουμε μόνο το ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟ. Υπολογίζουν να έχουν 12 εκατ. επιβάτες τον χρόνο. Λαμβάνοντας υπόψη ότι, με τη χρήση ενός πολύ αργού ΜΜΜ, όπως το Τραμ-Τραίνο, μαζί με τις πολλαπλές αλλαγές σε συγκοινωνιακές γραμμές, θα αυξηθεί κατά πολύ ο χρόνος μεταφοράς στον τελικό προορισμό μας. Όπως επίσης ότι, το Τραμ-Τραίνο δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις υπάρχουσες διαδρομές, που εξυπηρετούν τα Λεωφορεία.
17. Υπάρχουν στη διαδρομή του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ, από το Κέντρο του Πειραιά, 16 κυκλοφοριακοί κόμβοι & 24 διασταυρώσεις. Χωρίς να έχουν λάβει υπόψη τους την αναγκαία χάραξη Διαβάσεων Πεζών. Για να μην υπάρχουν ατυχήματα (και θάνατοι), πως σκοπεύει η πρώην ΤΡΑΜ α. ε, να διαχειριστεί την ασφάλεια των πεζών;;; Θα βάλει σε κάθε κόμβο και διασταύρωση φανάρια (40 συνολικά), πράγμα αδύνατο, ή θα περιφράξουν την διαδρομή του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ, πίσω από κράσπεδα αδιαπέραστα, αναγκάζοντας τους πεζούς να κάνουν μεγάλες διαδρομές μέχρι την επόμενη διασταύρωση, για να περάσουν στην απέναντι πλευρά του δρόμου;;;
18. Μείωση πεζοδρομίων. Τα πεζοδρόμια στις κεντρικές λεωφόρους από όπου θα περνά η διαδρομή του Τραμ-Τραίνου, θα μειωθούν στο πλάτος τους έως και 3 μέτρα και δεν θα ξεπερνούν το 1 μέτρο. Από την πλευρά της Ευαγγελίστριας στην Γρ. Λαμπράκη, όπως και στην αριστερή μεριά προς το Λιμάνι της Β. Γεωργίου, αλλά και στην Εθν. Αντιστάσεως, από όπου θα περνούν οι γραμμές του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ, το πεζοδρόμιο θα είναι πλάτους ΕΩΣ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ. Το αστείο ειναι πως στην Β. Γεωργίου θα στριμώξουν και ποδηλατοδρόμο μήκους 300 μέτρων.
19. Δεκάδες δέντρα θα «ξεριζωθούν» τελείως, χάρη του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ και από εμπειρία ξέρουμε ότι δεν θα ξαναφυτευτούν. Γιατί στη θέση τους θα μπουν οι Κολόνες με τα καλώδια. Θα χαθούν θέσεις για κάδους ανακύκλωσης και περίπτερα. Τέλος τα Περίπτερα σε όλη την διαδρομή του.
20. Επικίνδυνη επιβάρυνση, όχι μόνο της Αισθητικής, αλλά κυρίως της υγείας. Τα ηλεκτροφόρα καλώδια του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ θα περνούν μπροστά από τα παράθυρα και τα μπαλκόνια των πολυκατοικιών και τις πόρτες των Εμπορικών Καταστημάτων, βλάπτοντας, εκτός από την Αισθητική και την υγεία των κατοίκων. Με ιδιαίτερη επικινδυνότητα σε βρέφη, μικρά παιδιά και άτομα τρίτης ηλικίας (πιθανά θέματα υγείας είναι ναυτία, πονοκέφαλοι μέχρι και αποβολές εγκυμοσύνης, καρδιοπάθειες, λευχαιμία, καρκινώματα, Αλτσχάιμερ κ. α.). Δεν τους ανησυχούν αυτά αυτούς, αλλά ούτε τον Δήμο Πειραιά.
21. Συνεχής και μόνιμη η ενόχληση κατοίκων και καταστημάτων, από τις εδαφοφερόμενες δονήσεις και κραδασμούς του Συρμού του Τραμ-Τραίνου. Όπως και από τους ανατριχιαστικούς και εκκωφαντικούς συριγμούς των τροχών του πάνω στις Ράγες, ΣΕ ΟΛΗ την διαδρομή του. Πλήρης υποβάθμιση του ακουστικού περιβάλλοντος.
22. Ο Πειραιάς θα χάσει την Φυσιογνωμία του, από την καταστροφή της Αισθητικής του περιβάλλοντος των Κεντρικών Λεωφόρων του. Θα χάσει την ομορφιά και την καλή αίσθηση του. Θα χάσει την Φυσιογνωμία του, με έναν μόνιμο και ανεπανόρθωτο τρόπο. Σκεφτείτε τους Κεντρικούς του δρόμους, με σιδερένιες Κολόνες αντι για δένδρα, πολλές Κολόνες, Καλώδια, Εντατήρες, Μετασχηματιστές και Ράγες Σιδηροδρομικού τύπου, να τρέχουν στο οπτικό σας πεδίο.
23. Αρνείται και αποφεύγει ο κ. Μώραλης συνάντηση ή συζήτηση με πολίτες, για το Τραμ-Τραίνο και ενώ προεκλογικά και μέχρι τα Χριστούγεννα του 2014 ισχυριζόντουσαν ότι θα συγκρουστούν αν χρειαστεί με τους εργολάβους.
Με ολοσέλιδα άρθρα τύπου: « Ξηλώνει ο Μαρινάκης τα έργα Μιχαλολιάκου – Τι αλλάζει σε Μετρό, Τραμ και Μονοδρομήσεις », τώρα νίπτουν τας χείρας τους, ΧΩΡΙΣ να δίνουν την ευκαιρία στους φορείς & πολίτες, να εξηγήσουν με ποιο τρόπο μπορεί να σταματήσει η καταστροφή της πόλης τους.
24. Δεν το θέλουν τώρα και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Μιχαλολιάκου, που το ψήφισαν, γιατί θεωρούν ότι υποχρεώθηκαν να το υπογράψουν, ξεγελάστηκαν και ομολογούν ότι «Έκαναν Λάθος». Το απορρίπτουν και οι τρεις Δημοτικοί Συνδυασμοί της Αντιπολίτευσης.
25. Είναι με το μέρος μας ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, απ’ όπου πέρασε το Τραμ-Τραίνο, μέσα από την πόλη τους και τις κατέστρεψε. Όλοι τους θα καταθέσουν στο δικαστήριο για τα προβλήματα, που δημιούργησε και τις δυσμενείς εμπειρίες τους.
26. Εξαπάτηση των πολιτών για την δήθεν ανάπτυξη, ευκολία & εκσυγχρονισμό! - Θέλουμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, να λειτουργούν για την εξυπηρέτηση και την ευκολία των Κατοίκων, των Εργαζομένων, των Επισκεπτών, και των Εμπόρων, του Πειραιά, αλλά και για τους διερχόμενους από και προς το Λιμάνι... Εφ’ όσον αυτό γίνεται μέσα από σωστές διαδικασίες και με γνώμονα την ασφάλεια και το γενικό καλό. Αντίθετα με τις διαδικασίες, που έχουν σκοπό να εφαρμόσουν, για να επιβάλλουν το Τραμ-Τραίνο, θα ωφεληθεί ΜΟΝΟ ένας για να διασωθεί και θα ζημιωθούν ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι. Άλλες πόλεις έχουν μικρά, ευέλικτα τραμ ΚΑΙ όχι τεράστια τραίνα ΤΥΠΟΥ ΟΣΕ. Οι συγκοινωνίες μιας Πόλης και η επιλογή του τύπου των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, γίνεται με γνώμονα τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες της και όχι των εργολάβων. Κάτω από τις τρέχουσες συνθήκες ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΕΙΡΑΙΩΤΕΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΘΑ ΔΕΙΝΟΠΑΘΟΥΝ.
27. Εξαπάτηση πολιτών ότι τώρα είναι αργά !!! Οι πολίτες έχουν ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙ ότι το έργο έγινε και ότι τώρα είναι αργά για να κάνουμε πίσω. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΨΕΜΑ. Μόνο το 18% έχει γίνει και τα έργα, που έχουν γίνει μέχρι στιγμής, είναι τα συνοδά έργα, που ειναι βοηθητικά και αφορούν τα δίκτυα κοινής ωφέλειας (Σωλήνες Ύδρευσης, Αποχέτευσης, Όμβριων και καλώδια), τα πεζοδρόμια και κάποιους βυθιζόμενους κάδους απορριμμάτων. Εξ’ άλλου ΠΟΤΕ δεν είναι αργά να σταματήσεις μια απάτη, την οποία συνέχεια πρέπει να τροφοδοτείς με χρήμα.
28. Εξαπάτηση πολιτών ότι πρέπει να επιστρέψουμε χρήματα αν σταματήσει το έργο. Αυτό απλά δεν ισχύει. Η πρώην ΤΡΑΜ α. ε πήρε και σπατάλησε τα χρήματα, όχι μόνο του αρχικού Κεφαλαίου, αλλά και συσσώρευσε έλλειμμα πάνω από 360 εκατ. ευρώ. Αυτή πρέπει να επιστρέψει. Ο δε εργολάβος πρέπει να κυρωθεί έκπτωτος, λόγω παρελεύσεως του χρόνου παραδόσεως και δεν έκανε το έργο. Εμείς γιατί να επιστρέψουμε χρήματα, που πληρώσαμε. Ο χρόνος ολοκλήρωσης έχει παρέλθει, άρα τώρα ο Δήμος Πειραιά μπορεί να ακυρώσει το έργο, ως έκπτωτο χωρίς επιβάρυνση.
29. ΤΟ ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ & ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΜΑΣ. Ο Πειραιάς είναι ένας από τους ΚΕΝΤΡΙΚΩΤΕΡΟΥΣ άξονες συγκοινωνίας & τουρισμού Ελλάδας & Ευρώπης, όχι μόνο προς και από τα νησιά μας, αλλά και ως πύλη εισόδου της Ευρώπης και τώρα γίνεται ΑΠΡΟΣΠΕΛΑΣΤΟΣ. Φανταστείτε τώρα με τα μάτια της ψυχής σας, μια στιγμή στο μέλλον, όπου το ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟ θα περνά μέσα από το κέντρο του Πειραιά, με ρυθμούς χελώνας (υπάρχουν ευρωπαϊκοί κανόνες περί ταχύτητας εντός πόλεων). Προσθέστε τώρα το ταμπεραμέντο του Έλληνα, που βιάζεται να προλάβει κάποιο πλοίο την τελευταία στιγμή και δεν μπορεί λόγω κίνησης, τη ζέστη του καλοκαιριού, τους τουρίστες και τους πολίτες, που μόλις περιγράψαμε την ΚΟΛΑΣΗ. Τα συμπεράσματα δικά σας.
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ;
• Ενημερωθείτε: Διαβάστε το φυλλάδιο & γίνετε φίλοι μας στο Facebook για άμεση ενημέρωση.
• Κοινοποιήστε: Θέλουμε την βοήθεια σας να κοινοποιηθεί αυτή η προσπάθεια επικοινωνιακά.
• Συνδράμετε: Τοποθετήστε το έντυπο υλικό μας στο μαγαζί σας σε περίοπτη θέση, μοιράστε το σε φίλους, γίνετε μέλος της ομάδας δράσης πολιτών και/ή ελάτε σε δράσεις μας με φίλους σας.
ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ!
Επικοινωνία:
Ξένια Ιωαννίδου, xeniaioa@gmail.com 6932303929 ή 210 4297105
Νίκος Αρτεμάκης 6973677547 και 2104526041
Γίνετε φίλοι μας στο Facebook: https://www.facebook.com/NoTramTrain
Το Blog μας: http://amynakatatoytram.blogspot.gr
Η δομή των πληροφοριών:
«Οι 29+ λόγοι ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ να περάσει το ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟ από το ΚΕΝΤΡΟ του Πειραιά!!!»
1-2 = Σκοπιμότητες Έργου
3-5 = Οικονομικά Στοιχεία
6-8 = Νομικά Θέματα
9-20 = Κυκλοφοριακά Προβλήματα
20-21 = Θέματα Υγείας
22 = Αισθητική
23-25 = Περί Δημοτικών Αρχών
26-28 = Λάθος Πεποιθήσεις
29 = Η Μεγάλη Εικόνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου