Μπάρα

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021

ο Τραγικός Ψεύτης Υπάτιος Πατμάνογλου.

 


Δυστυχώς υπάρχουν ορισμένα άτομα Σαλεμένα Ψυχολογικά που Χρίζουν Ιατρικής Συνδρομής.

Ο κορυφαίος όλων είναι ο Πατμάνογλου που Ξεπερνάει κάθε όριο Λογικής σκέψης και συμπεριφοράς.
Μόλις είχε χάσει την οικογένειά του το σκεπτικό του ήταν να Πουλήσει Παραμύθι ότι ήταν Βατραχάνθρωπος.

Δεν ξέρω πώς να το Εξηγήσω αυτό.

Εμένα ως Βατραχάνθρωπο αυτό το άτομο με Εξοργίζει και μόνο με το λεξιλόγιό του, Άκου είδε στο χωράφι ένα Πορσικό!!!!! Και πριν ήταν και ένα R8 και πατιόντουσαν!!!!!!

Ήμαρτον.

Ο Πατμάνογλου είναι από τους Κομμένους στο Σχολείο βατραχανθρώπων δεν το Τελείωσε και είναι Ντροπή για εμάς τους Βατραχανθρώπους να ισχυρίζεται αυτό το άτομο κάτι τέτοιο.

Τι είπε το άτομο;

<< «Είναι δύσκολα. Περνάω πολύ δύσκολα. Δεν περίμενα στη ζωή μου να μου συμβεί αυτό το πράγμα. Πέρασα διαβολοβδομάδα στα ΟΥΚ και έλεγα από μέσα μου, ό,τι και να μου ξημερώσει, δεν θα καταλαβαίνω τίποτα. Αυτό που μου συνέβη μην τύχει στον χειρότερο εχθρό μου. Να βλέπεις όλη σου την οικογένεια καμένη», λέει με ψυχραιμία και συνεχίζει περιγράφοντας λεπτό προς λεπτό τις συγκλονιστικές στιγμές. >>

Δείτε το Δημοσίευμα Εδώ: και Εδώ:

 Δείτε το Βίντεο.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου