Οι μπαρούφες πληρώνονται: Κατατέθηκε και Προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την κυβερνητική ρύθμιση – αρλούμπα σχετικά με τα ιστορικά οχήματα.
Την είδηση ότι εστάλησαν επιστολές εκ μέρους της « Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιών Οχημάτων»( F.I.V.A.) προς τους κ.κ. Αλέξη Τσίπρα, Ευκλείδη Τσακαλώτο και Χρήστο Σπίρτζη περιέχει η γραπτή ενημέρωση του αντιπροέδρου της F.I.V.A. κ. Τίντο Μπρέστερς προς τον τ. Βουλευτή και Εκπρόσωπο της "Εθνικής Ενότητος - ΛΑΟΣ" κ. Κωστή Αϊβαλιώτη,
ο οποίος είχε καταγγείλει στην έδρα της Διεθνούς Ομοσπονδίας, στις
Βρυξέλλες, την ρύθμιση –αρλούμπα για τα παλαιά οχήματα και παράλληλα
τον είχε ενημερώσει για την Προσφυγή που κατέθεσε στο Ευρωπαϊκό
Κοινοβούλιο για το θέμα.
Επίσης ο ευρωβουλευτής της ΝΔ κ. Κεφαλογιάννης κατέθεσε Ερώτηση στην Κομισιόν για το ζήτημα που έχει δημιουργήσει από το πουθενά η κυβέρνηση, με ορατό πλέον τον κίνδυνο παραπομπής της χώρας μας στο Ευρωδικαστήριο.
Το κείμενο της Προσφυγής του Κωστή Αϊβαλιώτη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι το ακόλουθο:
Προς
κ. Πρόεδρο της Επιτροπής Αναφορών
( “Committee on Petitions”)
του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου,
Rue WIERTZ,
Β- 1047, Bρυξέλλες-ΒΕΛΓΙΟ
Η
Ελληνική κυβέρνηση προχώρησε στην- μονόπλευρη και χωρίς καμία
διαβούλευση-απόφαση για περιορισμό της χρήσης των παλαιών οχημάτων πάσης
φύσεως ηλικίας 30 ετών και άνω , κάτι που έχει καθιερωθεί ως το όριο
για τον χαρακτηρισμό των αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών κλπ ως «ιστορικών» .
Ο
Πρόεδρος της « Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιών Οχημάτων»( FIVA) κ.Patrick
Rollet έχει ενημερωθεί εγγράφως και η FIVA αντέδρασε ήδη για την Κοινή
Υπουργική Απόφαση με ημερομηνία δημοσίευσης 16/10/2017 στην Εφημερίδα
της Ελληνικής Κυβερνήσεως ( αριθμό 3641/Β) η οποία:
-
έχει δημιουργήσει προβλήματα στους χιλιάδες κατόχους παλαιών οχημάτων
που τα έχουν αγοράσει ή τα συντηρούν με μεγάλες θυσίες, πληρώνουν
κανονικά το ετήσιο κόστος χρήσης των πινακίδων ιστορικού οχήματος και
τα έχουν ασφαλίσει , αλλά δεν μπορούν να τα οδηγήσουν μόνοι τους ούτε
καν ως το…συνεργείο για συντήρηση ή προς μια προγραμματισμένη επίσημη
εκδήλωση κάποιου από τους συλλόγους παλαιών οχημάτων (!) και υπάρχει
απειλή προστίμου 1500 ευρώ .
-
έχει φέρει σε αδιέξοδο τους επαγγελματίες του κλάδου(εμπόρους
ανταλλακτικών, συνεργεία , εμπόρους παλαιών οχημάτων, τεχνικούς,
εργαζομένους κοκ) όπως και τους συλλόγους παλαιών οχημάτων οι οποίοι
ανέστειλαν όλες τις εκδηλώσεις τους εδώ και 1,5 μήνα που ανακοινώθηκε η
εν λόγω πρωτοφανής και μονομερής κυβερνητική απόφαση
-
έχει παγώσει τελείως το εμπόριο του τομέα αυτού μεταξύ της
Ελλάδας και των άλλων χωρών της ΕΕ, νοθεύοντας τον ελεύθερο ανταγωνισμό
άρα παραβιάζοντας με τρόπο ηχηρό την Κοινοτική Νομοθεσία. Πρόκειται
για μια τριτοκοσμική κατάσταση που δημιούργησε η κυβέρνηση για τα
παλαιά οχήματα και όμοια της δεν υπάρχει σε άλλη χώρα της ΕΕ
Το
όλο θέμα συζητήθηκε , προ ημερών , και στην Γενική Συνέλευση της
«Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιών Οχημάτων «( FIVA), στο Βουκουρέστι ,ενώ
εστάλη και σχετική επιστολή της προς το Γραφείο του Ελληνα πρωθ/γού και
προς τους υπουργούς Μεταφορών και Οικονομικών της Ελληνικής
κυβέρνησης .
Επίσης
ο ευρωβουλευτής κ. Κεφαλογιάννης υπέβαλε σχετική Κοινοβουλευτική
Ερώτηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή με το σαφές ερώτημα της παραβίασης της
Νομοθεσίας της ΕΕ και ήδη οι υπηρεσίες της στις Βρυξέλλες εξετάζουν το όλο θέμα.
Θα
ήθελα να επαναλάβω εδώ ότι η εν λόγω απόφαση της κυβέρνησης ελήφθη
χωρίς καμία διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς και αποσκοπεί
αποκλειστικά στο να εκφοβίσει τους ιδιοκτήτες από το να χρησιμοποιήσουν
τα οχήματα τους που έχουν αγοραστεί και συντηρούνται με θυσίες, έχουν
νόμιμες πινακίδες, επίσημα χαρτιά και είναι πλήρως ασφαλισμένα .
Πρόκειται για μια κατάσταση που είναι εξωφρενική και προκλητική, αφορά
πάνω από 400.000 ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων πάσης φύσεως στην Ελλάδα,
γι’αυτό τον λόγο :
Παρακαλώ θερμά να έρθει προς συζήτηση με τρόπο επείγοντα το όλο θέμα σε μια από τις επόμενες συνεδριάσεις της Επιτροπής σας
Η
βλάβη στα συμφέροντα χιλιάδων Ευρωπαίων πολιτών είναι εμφανής,
εφαρμόζεται διακριτική ( “ discriminatory”) πολιτική εις βάρος
ιδιοκτητών που έχουν πληρώσει για να αποκτήσουν και να συντηρήσουν
αυτά τα οχήματα (που συχνά έχουν από αγαπημένα τους πρόσωπα που έφυγαν
από την ζωή ), έχουν νόμιμες πινακίδες, έχουν τηρήσει τους νόμους και
έχουν πλήρως ασφαλισμένα τα οχήματα τους αλλά εμποδίζονται να τα
οδηγήσουν ακόμη και για να τα πάνε για επισκευή ή για τη συμμετοχή σε
προγραμματισμένη εκδήλωση ενώ παρεμποδίζεται με τρόπο βάναυσο το
ελεύθερο εμπόριο , άρα παραβιάζεται μια εκ των κύριων αρχών της
Κοινοτικής Νομοθεσίας που αποτελεί και βάση της σημερινής ΕΕ
Με εκτίμηση
Κων/νος Αϊβαλιώτης
τ. Βουλευτής
Σχόλιο Busoldtimers Greece:
Βρισκόμαστε σε πλήρη ταύτιση με τις ενέργειες που κάνει αυτή τη στιγμή ο πρώην ευρωβουλευτής κ. Κωστής Αϊβαλιώτης στην Ευρώπη και στηρίζουμε απολύτως τις πρωτοβουλίες της Ελληνικής Ομοσπονδίας Οχημάτων Εποχής και του προέδρου του κ. Αντώνη Θεοχάρη.
Την
ώρα που άλλοι "ενδιαφερόμενοι" για την ιστορία των συγκοινωνιών "πετούν
αετό" και κάνουν (περιέργως) σαν να μην έχει συμβεί κάτι, βρισκόμαστε
σε συνεχή επαφή με τις ανάλογες οργανώσεις σε Γερμανία και Ελβετία ενώ
έχουμε προχωρήσει στην ενημέρωση βουλευτών τόσο του ελληνικού, όσο και
του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου. Σε πολύ σύντομο διάστημα θα δώσουμε
περισσότερα στοιχεία για την περίεργη άρνηση και εχθρότητα που εμφανίζει
ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Νίκος Μαυραγάνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου