Γράφει ο,
Χαράλαμπος Γιακουβάκης
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΙ : Μιχαήλ Χατζηκωσταντής – Βασίλειος Αρσλάνογλου.
Γράφει ο,
Το γνωστότερο μνημείο του Παλαιού Νεκροταφείου της Νέας Ιωνίας Βόλου, θυμίζει την οικογενειακή τραγωδία της οικογένειας Κοντού
Εδώ και 97 χρόνια στο Παλαιό Νεκροταφείο της Νέας Ιωνίας στην περιοχή του Βόλου ή διαφορετικά, Νεκροταφείο Ταξιαρχών, βρίσκεται ένας οικογενειακός τάφος, που όμοιό του δεν έχετε ξαναδεί…

Πρόκειται για μία μαρμάρινη ταφική τραπεζαρία, που αποτελείται από τραπέζι και τρεις καρέκλες, διακοσμημένα περίτεχνα από επιδέξιους γλύπτες… Σ’ αυτόν φιλοξενούνται τα νεαρά μέλη της οικογένειας Κοντού.

Ο τάφος κατασκευάστηκε το 1900 στην Αθήνα από τους αδελφούς Κοτζαμάνη και ενώ αρχικά φιλοξενήθηκε στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών, το 1922 μεταφέρθηκε στο παλαιό νεκροταφείο Νέας Ιωνίας Βόλου όπου και βρίσκεται μέχρι σήμερα.


Στην πλάτη της κάθε καρέκλας υπάρχει χαραγμένο το όνομα του μέλους της οικογένειας, που είναι θαμμένο από κάτω (Κωνσταντίνος, Ελένη και Κατίνα), ενώ πάνω στο τραπέζι υπάρξουν διάφορα αντικείμενα: ανοιχτά και κλειστά βιβλία, ένας ανάγλυφος χάρτης της Ευρώπης και πιο συγκεκριμένα της Ελβετίας και μία άρπα. Στην κεντρική κολόνα κάτω από το τραπέζι έχει σκαλιστεί ένα σαμιαμίδι, που όπως λέει ο μύθος, ευθύνεται για το θάνατο της οικογένειας.

Βρισκόμαστε τα τέλη του 19ου αιώνα, αρχές 20ου. Ο Νικόλαος Κοντός είναι ένας από τους ισχυρότερους άνδρες στην Κεντρική Ελλάδα, με την περιουσία του να απλώνεται από τη Ρωσία μέχρι την Ελβετία, την Αθήνα και το Βόλο. Οι ρίζες του πήγαιναν πίσω στην Ανακασιά της Μαγνησίας, όπου και εκεί η οικογένειά του ήταν άρχοντες.

Στα τέλη του 19ου αιώνα ο Νικόλαος Κοντός ήταν πρόξενος της Ρωσίας στην Ελλάδα –αν και άλλες πληροφορίες αναφέρουν πως ήταν πρέσβης της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στη Βιέννη. Οτι και να ισχύει ήταν ένας διπλωμάτης με αμύθητη περιουσία. Με τη σύζυγό του Περσεφόνη απέκτησαν πέντε παιδιά, την Ελένη, την Κατίνα, τη Θέλξη, την Αγγελική και το μοναδικό τους γιο, τον Κωνσταντίνο.

Η μοίρα όμως τους χτύπησε άσχημα. Μέσα σε δύο χρόνια πεθαίνουν τα τρία από τα πέντε. Ο μύθος που δημιουργήθηκε μετά το θάνατό τους, λέει πως ένα σαμιαμίδι έπεσε στο γάλα των παιδιών ένα πρωινό με αποτέλεσμα να δηλητηριαστούν και να πεθάνουν. Για το λόγο αυτό επιλέχθηκε ως ταφικό μνημείο η τραπεζαρία και κάτω απ’ αυτήν βρίσκεται και το σαμιαμίδι.

Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική. Η αιτία θανάτου των παιδιών, που δεν πέθαναν τελικά μαζί, ήταν η φυματίωση. Η αρρώστια εκείνη την περίοδο ήταν σε έξαρση σε όλη τη χώρα. Μέσα σε 2 χρόνια ο Νικόλαος Κοντός και η Περσεφόνη κηδεύουν τα τρία παιδιά τους, τον Κωνσταντίνο, την Ελένη και την Κατίνα.

Η αρχή έγινε το 1895, όταν έχασαν το μικρό, μονάκριβο και αγαπημένο τους γιο και αδελφό, Κωνσταντίνο. Ένα χρόνο αργότερα, το 1896 πέθανε η 18χρονη Ελένη στη Γενεύη (που μάλλον είχε μεταφερθεί σε νοσοκομείο) και δεκατρείς μέρες αργότερα, χάθηκε και η δευτερότοκη κόρη τους, Κατίνα, που ήταν 16 ετών.

Μία πλούσια οικογένεια εκείνης της εποχής δυσκολεύεται να παραδεχθεί πως τα παιδιά της πέθαναν από φυματίωση. Είναι σαν να τη στιγματίζει… Σαν τη λέπρα, μία ασθένεια που πλήττει μόνο τους φτωχούς.

Ετσι, αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα μύθο. Ανέθεσαν στους διάσημους αδελφούς Κοτζαμάνη, οι οποίοι ήταν διάσημοι γλύπτες εκείνης της εποχής, τη δημιουργία του μαρμάρινου ταφικού μνημείου σε μορφή τραπεζαρίας και μαζί το σαμιαμίδι, «αποτυπώνοντας» έτσι στο μύθο τους τις τελευταίες στιγμές των παιδιών τους.

Το 1903 ο πανίσχυρος πατέρας των άτυχων παιδιών, Νικόλας, μη αντέχοντας άλλο τον πόνο της απώλειας, απεβίωσε, αφήνοντας πίσω τη γυναίκα του με τις δύο κόρες τους, Αγγελική και Θέλξη. Η μητέρα, που πλέον είναι βυθισμένη στο πένθος της, αποφασίζει να ζήσει μόνιμα, μαζί με τα δύο παιδιά της στο Βόλο και για το λόγο αυτό, ζητά να μεταφερθεί και το ταφικό μνημείο, από το Α’ Νεκροταφείο Αθηνών, στο Νεκροταφείο Ταξιαρχών.

Την ίδια ώρα έκανε δωρεά μισού εκατομμυρίου δραχμών -τεράστιου ποσού
για την εποχή εκείνη- στο νοσοκομείο του Βόλου για να αντιμετωπιστεί η
αρρώστια που ξεκλήρισε την οικογένειά της. Μυστήριο, ωστόσο, πλανάται
γύρω από τον τρόπο με τον οποίο όλο αυτό το μαρμάρινο κατασκεύασμα
μεταφέρθηκε τόσα χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει στην Κεντρική Ελλάδα.
Σήμερα
η μαρμάρινη τραπεζαρία είναι ένα από τα διασημότερα μνημεία του
νεκροταφείου των Ταξιαρχών στο Βόλο και η ιστορία της οικογένειας
συνεχίζει να συναρπάζει.

Εκτός από την ταφική τραπεζαρία, στο Νεκροταφείο της Νέας Ιωνίας βρίσκονται δεκάδες οικογενειακοί τάφοι πλούσιων οικογενειών και γλυπτά διάσημων γλυπτών όπως του Γιαννούλη Χαλεπά, του Δημητριάδη, του Βρούτου και του Μπονάνου. Σταμάτησε να λειτουργεί το 2000 ενώ αναμένεται να μετατραπεί σε Ανοιχτό Μουσείο, όπως είθισται να λειτουργούν παρόμοιοι χώροι σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις.

Το κοιμητήριο χαρακτηρίστηκε ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο, και θα μετατραπεί σε πάρκο μνήμης, ιστορίας και περιπλάνησης μέσα στον σύγχρονο αστικό ιστό της πόλης του Βόλου. Ενας «Κήπος ιστορικής μνήμης», ένα μουσείο γλυπτών, που αξίζει να επισκεφθείτε αν βρεθείτε στην περιοχή.

Με πληροφορίες από lifo.gr
Το Σχέδιο Καλλέργη είναι θεωρία που υποστηρίζει την ύπαρξη ενός σχεδίου που φέρεται να εξυφάνθη από τον Αυστρο-Ιάπωνα πολιτικό Ρίχαρντ Κουντενχόβε-Καλέργκι και προωθήθηκε σε αριστοκρατικούς ευρωπαϊκούς κοινωνικούς κύκλους.
Σύμφωνα με την εν λόγω θεωρία, η μαζική μετανάστευση ενορχηστρώνεται από το σύστημα, με την επίφαση του πολυπολιτισμού, και συνεπώς δεν συνιστά αυθόρμητο φαινόμενο, αλλά αποτελεί εργαλείο εξασθένησης των κοινωνικών δεσμών της Γηραιάς Ηπείρου, διασάλευσης της εθνικής ασφάλειας, παραγκωνισμού των γηγενών πληθυσμών και αντικατάστασης των Ευρωπαίων με ευκολότερα χειραγωγήσιμους μετανάστες, λόγω της χαμηλότερης μόρφωσής τους, του θρησκευτικού τους φονταμεταλισμού και των μικρότερων προσδοκιών τους για τις δυτικές αξίες της ελευθερίας και των ατομικών δικαιωμάτων που εκλείπουν στις χώρες, από όπου προέρχονται.
Ο Ρίχαρντ Κουντενχόβε-Καλέργκι γεννήθηκε την 16η Νοεμβρίου 1894 και πέθανε την 27η Ιουλίου 1972 ήταν Αυστριακός-Ιάπωνας πολιτικός, φιλόσοφος και κόμης.
Αφορμή για αυτή τη κριτική μας στάθηκε το άρθρο «Ταινία: Ράμπο III (1988)»
καθώς σε αυτή τη ταινία φαίνεται ένας Σοβιετικός αξιωματικός να κρατάει
ένα τέτοιο όπλο, βλέπετε τη σχετική σκηνή από τη ταινία παρακάτω.
Προσωπικά έχουμε κάποια μικρή εμπειρία με αυτό το όπλο και στο παρόν
άρθρο μας θα περιγράψουμε εν συντομία τόσο την ιστορία του, όσο και την
άποψη μας για αυτό το μικρό υποπολυβόλο διαμετρήματος 9×18mm Makarov από
τη Πολωνία. Προσοχή! Ότι διαβάζετε σε αυτή τη
κατηγορία είναι η προσωπική μας άποψη βάσει των εμπειριών και γνώσεων
μας, δεν είναι σε καμία περίπτωση μία αντικειμενική παρουσίαση.









Ένα εξίσου ενδιαφέρον είναι η στάση βολής. Εάν κάποιος δε το γνωρίζει
και πλησιάσει πολύ στον ολισθητήρα, ίσως να δεχθεί ένα ευγενικό χτύπημα
από το όπλο για το λάθος του. Για να γίνει καλύτερα κατανοητό αυτό,
δείτε το ακόλουθο βίντεο διάρκειας ενός λεπτού όπου φαίνεται το πως
αντιδρά το όπλο.
Δε θα πρέπει να παραβλέψουμε το γεγονός ότι εκτός της Πολωνίας που είναι
ένα αρκετά διαδεδομένο και σχετικά φτηνό όπλο για τους πολίτες σήμερα,
εκτός της χώρας είναι αρκετά ακριβό και καθότι αυτόματο πιο δύσκολο στην
αγορά. Στη Πολωνία επιτρέπεται η πώληση του με μία μικρή μετατροπή που
θεωρητικά το κάνει ημιαυτόματο. Από προσωπική εμπειρία θα λέγαμε ότι το
κάνει «σχεδόν ημιαυτόματο». Δηλαδή, πάλι ρίχνει μερικές φορές 3-4 βολές
με το τράβηγμα της σκανδάλης αλλά ούτως ή άλλως, θεωρούμε ότι τέτοιες
απαγορεύσεις όπλων μόνο βλάπτουν μία υγιή κοινωνία. Πίσω στο όπλο,
πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι είναι ακριβό έως πολύ ακριβό. Ημιαυτόματο
ίσως να το βρείτε για $500 και αυτόματο μιλάμε για γύρω στα $1500.

Το συναντάμε καθημερινά. Πλέον έχει γίνει συνήθεια για πολλούς οδηγούς, παρότι ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας είναι ξεκάθαρος και οι ποινές αρκετά «τσουχτερές».

Είναι κάτι σύνηθες και αρκετά ενοχλητικό. Σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη, οι οδηγοί ούτε καν σκέφτονται να πατήσουν τις γραμμές της διάβασης πεζών στα φανάρια. Δυστυχώς, στη χώρα μας, όπου η ανομία κυριαρχεί σε μεγάλο βαθμό, οι οδηγοί παραβιάζουν μόνιμα τον ΚΟΚ, ακινητοποιώντας τα οχήματά τους πάνω στη διάβαση, με τους πεζούς να υποχρεώνονται να κάνουν ζιγκ ζαγκ για να περάσουν σε σημείο όπου έχουν απόλυτη προτεραιότητα.
Για οποιαδήποτε κοινωνία, η οδική ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα. Στους ελληνικούς δρόμους όμως, η ανευθυνότητα τείνει να εξελιχθεί σε τρόπο ζωής. Τα τραγικά περιστατικά που σημειώνονται σε καθημερινή βάση στο οδικό δίκτυο οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στη μη τήρηση των στοιχειωδών κανόνων οδικής συμπεριφοράς και ασφάλειας. Η παραβίαση και κατάληψη της διάβασης πεζών είναι ένα από τα σοβαρότερα παραπτώματα με βάση τον ΚΟΚ, αλλά κανείς δεν δίνει σημασία. Σύμφωνα με έρευνες, τα ατυχήματα που σημειώνονται εξαιτίας αυτής της παράβασης είναι πολλά και σοβαρά.

Οι πεζοί αναγκάζονται να ελιχθούν ανάμεσα σε οχήματα που πατούν πάνω στις διαγραμμίσεις, με αποτέλεσμα να μην έχουν ορατότητα και να τους παρασύρουν άλλα οχήματα και μοτοσυκλέτες. Οι αρμόδιοι φορείς έχουν γνώση του προβλήματος και γι’΄αυτό έχουν κάνει εξαιρετικά αυστηρές τις ποινές και το πρόστιμο.
Σου αφαιρούν το δίπλωμα και πληρώνεις ένα μηνιάτικο
Σύμφωνα με το Άρθρο 6 του Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας στο κεφάλαιο «Φωτεινή σηματοδότηση για την κυκλοφορία οχημάτων», ο οδηγός, στο κόκκινο φανάρι, υποχρεούται να σταματήσει προ της ειδικής γραμμής διακοπής αυτής ή, αν δεν υπάρχει τέτοια, σε αρκετή απόσταση από το σηματοδότη. Επίσης υποχρεούται να μην εισέρχεται στον οδικό κόμβο ούτε να κινείται πάνω στις διαβάσεις πεζών, εάν ο σηματοδότης είναι τοποθετημένος στο μέσο ή στην απέναντι πλευρά του κόμβου.
Ο οδηγός που παραβαίνει την παραπάνω διάταξη, τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 700 ευρώ και με αφαίρεση επιτόπου της άδειας ικανότητας οδηγού για 60 ημέρες.
Το πρόγραμμα «Σπίτι μου» -όπως έχει ονομαστεί- περιλαμβάνει μέτρα για στέγαση πολιτών μέχρι 39 ετών, φοιτητών και ευάλωτων νοικοκυριών. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ύψους 1,7 δισ. ευρώ που θα απευθύνεται σε πάνω από 100.000 ωφελούμενους με μία σειρά από πρωτοβουλίες, ώστε για να αποκτήσουν ή να μισθώσουν φθηνότερο σπίτι.
Οι 6 στόχοι του προγράμματος
Οι 6 συν 1 άξονες
Στα έξι συν ένα μέτρα για φθηνότερη στέγη περιλαμβάνει η στρατηγική κοινωνικής στέγασης της κυβέρνησης που παρουσιάζεται από τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστή Χατζηδάκη, τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστα Σκρέκα, την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, τον υπουργό Επικρατείας, Άκη Σκέρτσο και τον διοικητή της Δ.ΥΠ.Α (Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης), Σπύρο Πρωτοψάλτη.
Τα μέτρα αυτά τα εξής:
1. Άτοκα ή χαμηλότοκα στεγαστικά δάνεια για νέους 25-39 ετών
2. Μαζική ανακαίνιση κενών κατοικιών - Το πρόγραμμα «Κάλυψη»
3. Αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου μέσω του θεσμού κοινωνικής αντιπαροχής
Εφαρμογή:
4. Επιδότηση για ενεργειακή αναβάθμιση ιδιοκατοικούμενης κατοικίας για νέους 18-39 ετών
5. Επιδότηση ανακαίνισης κατοικιών για μακροχρόνια μίσθωση
6. Δημιουργία νέων σύγχρονων φοιτητικών εστιών
7. Αύξηση φοιτητικού επιδόματος
«Δεν βγαίνουν οι αριθμοί»
Πριν καλά-καλά στεγνώσει το μελάνι για τις εξαγγελίες του οικονομικού επιτελείου για τα μέτρα, άρχισαν οι φωνές που υποστηρίζουν ότι θα νούμερα είναι παραφουσκωμένα και δεν βγαίνουν. Συγκεκριμένα, σε άρθρο της η εφημερίδα «Αυγή» στην ηλεκτρονική της έκδοση αναφέρει: «Δεν βγαίνουν τα ποσά για τα δάνεια με τον προϋπολογισμό του μέτρου που ανακοίνωσαν οι τέσσερις υπουργοί για αγορά πρώτης κατοικίας».
Σε άλλο σημείο η «Αυγή» συνεχίζει: «Έτσι, αν διαιρέσουμε τα 500 εκατομμύρια που ανακοινώθηκαν με τους 10.000 δικαιούχους, τότε ο μέσος όρος των δανείων είναι 50.000 ευρώ για κάθε δικαιούχο και όχι έως 150.000 ευρώ για κάθε δικαιούχο».
Πηγή: zougla
|
|

Σε συνέντευξη που
παραχώρησε ο Επίτιμος Αρχηγός ΓΕΣ Στρατηγός Φρ. Φράγκος στην τηλεοπτική
εκπομπή “Ώρα Ελλάδος” καλεσμένος των δημοσιογράφων Δημήτρη Καμπουράκη
και Παναγιώτη Στάθη αναφέρθηκε στις τελευταίες εξελίξεις στα
Ελληνοτουρκικά και στην ακραία ρητορική από πλευράς της Τουρκικής
ηγεσίας με στόχο να προετοιμάσει κλίμα σύγκρουσης εκφράζοντας την
πεποίθηση να παραμείνουν στην ρητορική.
Τώρα ακολουθεί αναθεωρητική πολιτική και έχει εισβάλει σε Συρία, Ιράκ πήγε στη Λιβύη και απειλεί ευθέως Ελλάδα και Κύπρο!!
Πρέπει να αλλάξουμε πολιτική απεναντι στην Τουρκία γιατί αποσταθεροποιεί την Ανατολική Μεσόγειο, όπως τονισε στο πρόσφατο ταξίδι στο Παρίσι του Π/Θ και ο ΜΑΚΡΟΝ..
Εάν η Ρωσία πετύχει στην Ουκρανία τότε δεν αποκλείεται και ο Ερντογάν να πράξει σε βάρος της Ελλάδος κάτι αντίστοιχο..
Θύμισε την 16η Φεβρουαρίου 1999 την περίοδο που ήταν ΑΚΑΜ ,όταν συνελήφθη ο Οτσαλάν την αντίδραση των Τούρκων οι οποίοι κρέμασαν μαύρα στεφάνια έξω από την ελληνική πρεσβεία στην Άγκυρα θέλοντας να δείξει τον φανατισμό που τους έχουν εμφυσήσει μέχρι και σήμερα πως η Ελλάδα έχει υπό την κατοχή της νησιά, είναι απάνθρωποι προκειμένου να δικαιολογήσουν την εργαλειοποίηση των παράτυπων μεταναστών.
Γι’ αυτό πρότεινε την δημιουργία ενός «WAR ROOM» υπό τον συντονισμό ενός Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας προκειμένου να απαντάει άμεσα στις επιθέσεις μέσω των social media και να ενημερώνει την Διεθνή κοινότητα, διαμορφώνοντας και εφαρμόζοντας την εθνική στρατηγική μας.
Επεσήμανε ότι οι Τούρκοι σε αυτόν τον τομέα έχουν προχωρήσει καθώς έχουν 200 μεταφραστές, έχουν εντάξει την ελληνική γλώσσα στα τουρκικά Πανεπιστήμια και αποκάλυψε ότι οι Τούρκοι καταδρομείς διδάσκονται την ελληνική γλώσσα επί τρία χρόνια και δραστηριοποιούνται τα καλοκαίρια σε αναγνωριστικές επιχειρήσεις στην χώρα μας.
Ο Στρατηγός είπε ότι από το 2001 παρουσία 70 εκπροσώπων ξένων κρατών στο τουρκικό ΓΕΕΘΑ οι Τούρκοι ισχυρίζονται ότι η Ελλάδα έχει στρατικοποιήσει και παρανόμως κατέχουμε το Καστελόριζο παραποιώντας την συνθήκη της Λωζάνης,την συνθήκη του Μοντρέ και των Παρισίων με την οποια εκχωρήθηκαν τα Δωδεκάνησα στην Ελλάδα.
Έδωσε μάλιστα ως παράδειγμα την παράλογη απαίτηση για αποστρατικοποίηση της Θάσου στην οποία υπήρχαν 4 στρατιώτες για ένα link διαβιβάσεων.
“Ειναι Θρασύδειλοι και θέλουν να κάνουν παρέλαση στα νησιά όπως επραξαν στην Κύπρο το 1974” δήλωσε..
Όσον αφορά την κατάσταση του τουρκικού στρατού σε σχέση με τον Ελληνικό
Ο Επίτιμος Αρχηγός απάντησε πως ο εξοπλισμός της Ελλάδας προχωρά με σύνεση και σταδιακά ανεβαίνει το επίπεδο μας μετα και την ολοκλήρωση των προγραμμάτων.
Για την αντιαεροπορική άμυνα των δύο χωρών δήλωσε πως εάν εξαιρεθεί το σύστημα S-400 που παρέλαβε από την Ρωσία έχουμε πλεονέκτημα.
Ειδικότερα σε ερώτηση για την δραστηριότητα των τουρκικών Drones στο Αιγαίο απάντησε χωρίς περιστροφές “ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΘΑΛΛΑΣΑ ΣΕ ΧΡΟΝΟ DT”,πλην όμως αναφέρθηκε και στους “επαγγελματίες πατριώτες” που πιέζουν για την κατάρριψη τους λέγοντας πως δεν πρέπει να πέσουμε στην παγίδα της Τουρκίας για να μας σύρει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και αναρωτήθηκε χαρακτηριστικά « Να διαπραγματευθούμε για τα δικά μας νησιά;;»
Αναφέρθηκε στην συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στην έδρα του Συνδέσμου στο Κάϊρο, στο περιθώριο της 158ης Συνόδου του Συμβουλίου του Αραβικού Συνδέσμου σε επίπεδο υπουργών Εξωτερικών όπου εκφράστηκε η ανησυχία της για τη συνέχιση της στρατιωτικής τουρκικής παρουσίας στα εδάφη αραβικών χωρών και για τις τουρκικές παρεμβάσεις στα εσωτερικά των αραβικών χωρών και αποφάσισε:
Την ανάγκη η Τουρκία να αποσύρει τις δυνάμεις της άμεσα, χωρίς προϋποθέσεις ή όρους .
Απέρριψε οποιονδήποτε επηρεασμό της δημογραφικής σύνθεσης σε διάφορες
αραβικές περιοχές που υπόκεινται στον έλεγχο των τουρκικών δυνάμεων.
Να σεβαστεί τα δικαιώματα επί των υδάτων του Ιράκ και της Συρίας, να
παύσει την ανέγερση φραγμάτων στις πηγές των ποταμών Τίγρη και Ευφράτη.
Αφορμή δόθηκε ύστερα από την λειτουργία γραφείου του ISIS στην Άγκυρα με
την επωνυμία “Al-Faruq office” με ευθύνη τον Καύκασο, Αρμενία –
Αζερμπαϊτζάν, Ρωσία και πρώην Ανατολικά κρατη και το γραφείο με την
επωνυμία “Al-Sham office” με έδρα την Συρία και με ευθύνη να κατευθύνει
το παγκόσμιο δίκτυο του ISIS.
Επεσήμανε ότι η αραβική επιτροπή αποτελείται από την Αίγυπτο, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το βασίλειο του Μπαχρέιν, το βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας και το Γενικό Γραμματέα του Αραβικού Συνδέσμου.
Δείτε το βίντεο της συνέντευξης:
Πηγή: directus.gr

Στην επικίνδυνη εκείνη επιχείρηση, εκτός από τα δύο παλικάρια που έχασαν τη ζωή τους, Ιωνά Νικολάου και Κυριάκο Κολοκάση, πήραν μέρος οι Νίκος Σαμψών, Νεοπτόλεμος Λεφτής, Σπύρος Κυριάκου, Παναγιώτης Κοτζιάς, Ελένη Χριστοφορίδου και Βερενίκη Λεωνίδου.
Με δηλώσεις του στη «ΜΑΧΗ», ένας από αυτούς τους αγωνιστές, ο Νεοπτόλεμος Λεφτής, καταθέτει τη δική του μαρτυρία για τα γεγονότα, έτσι όπως τα έζησε ο ίδιος στο πλευρό των συναγωνιστών του, που έπαιξαν τη ζωή τους κορώνα γράμματα προκειμένου να απελευθερώσουν τον πλέον καταζητούμενο άνδρα της ΕΟΚΑ, Πολύκαρπο Γιωρκάτζη, ο οποίος κρατείτο στις Κεντρικές Φυλακές και την ημέρα εκείνη θα μεταφερόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας για εξετάσεις, προσποιούμενος ασθένεια.
Ο κ. Λεφτής αναφέρει:
Η ομάδα μου
Τέτοια παλικάρια δεν υπάρχουν δυστυχώς σήμερα..
Πηγή: appelaios.com