Μπάρα

Τετάρτη 5 Αυγούστου 2020

ΟΙ ΧΟΥΝΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΦΙΜΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.




Από  Νίκος Αντωνιάδης

ΜΙΧΑΛΗ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ ,
ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΣΤΟ OPEN ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ;
ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕΘΝΙΚΟ ΗΡΩΑ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΑ;
ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΧΙΟ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ.

ΟΙ ΧΟΥΝΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΦΙΜΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.

 Σε κατονομάζω και σε καταγγέλλω ως ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ για ό,τι συμβεί σε μένα και την οικογένειά μου.

ΤΙ ΕΓΙΝΕ, Χρυσοχοΐδη;
Δεν διάβασες ούτε την ανάρτησή μου που έστειλες στο OPEN για να με «δολοφονήσεις», όπως δεν διάβασες τα μνημόνια με τα οποία «δολοφόνησες» τον ελληνικό λαό;
Στέλνοντας την ανάρτηση στην οποία εγώ ανέβασα την ...ανάρτηση του ...Υπουργείου Υγείας για τον ορισμό του κρούσματος και το τεστ, κατηγορώντας τελικά τον ...Βασίλη Κικίλια για διασπορά ψευδών ειδήσεων και όχι εμένα που αναπαρήγαγα τις «ειδήσεις» αυτές;
Θα σας ταράξω στις μηνύσεις και στις αγωγές.
Θα σας ταράξω στη νομιμότητα.
Και εσύ, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, αν είσαι άντρας και φοράς παντελόνια, έλα να λογαριαστούμε στα δικαστήρια!! Χωρίς προστατευτικές ασπίδες και ασυλίες.
Στα ίσια!
Αντέχεις;
——

Δεν με ξέρεις, Χρυσοχοΐδη, και στέλνεις το «υλικό» των αναρτήσεών μου στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και ΟΧΙ στην Εισαγγελία, όπως σε προκάλεσα εγώ;
Εγώ δεν είμαι αυτός που σε κατήγγειλε ότι άνοιξες το δρόμο στους δολοφόνους του Στέφανου Χίου;
Εγώ δεν είμαι αυτός που σε προκάλεσε χθες το απόγευμα να στείλεις το υλικό των αναρτήσεών μου στην Εισαγγελία για να δούμε ποιος είναι ο πραγματικά επικίνδυνος για τη δημόσια υγεία;
Εγώ δεν είμαι αυτός που την προηγούμενη εβδομάδα έδωσες εντολή να με προστατεύσει η Ελληνική Αστυνομία, επειδή κινδυνεύει η ζωή μου;
Με ξέρεις πολύ καλά.
Και ποιος είμαι και που μένω.
Και τώρα με εκθέτεις σε ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο στοχοποιώντας με ως υπ´ αριθμόν 1 κίνδυνο για τη δημόσια υγεία.
Στέλνοντας το υλικό των αναρτήσεών μου στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για να παραμείνει εκεί επί μήνες, αφού μαζί με μένα έστειλες και άλλους χρήστες του διαδικτύου, τα στοιχεία των οποίων, για να αποκαλυφθούν, θα πρέπει να περάσουν μήνες διαδικασιών της Δίωξης, των Αρχών της Ιρλανδίας και της Facebook στο Δουβλίνο.

Για να έχεις να λες «ποιος Αντωνιάδης, αυτόν τον ‘ψάχνει’ η Δίωξη Ηλεκτρονικού ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ»;;;
Κατ´ ΕΝΤΟΛΗΝ σου!!

Κατ´ εντολήν σου ως ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ δηλαδή, και μάλιστα εγκληματία επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία!
Δεν ντρέπεσαι; Δεν φοβάσαι;
Και στέλνεις το υλικό στο κανάλι OPEN, το οποίο «εξασφάλισε» αποκλειστικά, από ΕΣΕΝΑ, το υλικό μου; Αυτό που εστάλη στη Δίωξη;
Και ποια ανάρτηση έπαιζε χθες το βράδυ στο Δελτίο Ειδήσεων, με κεραυνούς των αγράμματων ρεπόρτερ και παρουσιαστών του OPEN κατά των «επικίνδυνων» για τη δημόσια υγεία χρηστών του διαδικτύου;
Έπρεπε να είναι μία ανάρτηση που να παραπέμπει σε μένα. Να με φωτογραφίζει.
Για να το δω εγώ.
Και να με αναγνωρίσουν οι χιλιάδες άνθρωποι που με ακολουθούν και με υποστηρίζουν.
Για να μας φοβίσεις.
Να τρομοκρατήσεις τον κόσμο που έχει καταλάβει τι συμβαίνει. Και εκφράζει την οργή και αγανάκτησή του μέσα από τις αναρτήσεις μου.
Τι νομίζεις, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη; Ότι με τον φασισμό σου θα φοβηθώ;
Θα φοβηθώ εγώ εσένα;

Ή ότι θα φοβηθούν οι χιλιάδες υποστηρικτές μου; Ρίξε μια ματιά στη χθεσινή ανάρτησή μου, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Την ώρα που το OPEN έπαιζε την «αποκλειστικότητα» που εσύ τους έδωσες μέσα στα σκοτάδια, φούντωναν οι αντιδράσεις για τη χούντα της λογοκρισίας και της φίμωσης των Ελλήνων. Και ακόμα δεν ήξεραν τι άλλο είχες κάνει μετά τη δημοσίευση της ανάρτησής μου.
Και ποια ΕΙΔΙΚΑ ανάρτηση «έπαιζε» στην οθόνη του OPEN, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη;
Επιλέξατε μία ανάρτηση που θα συνδεόταν αμέσως με μένα. Με τον χρήστη «Νίκο Αντωνιάδη».
Και επιβεβαίωσες αυτό που λέω πάντα.
Ότι είναι ευλογία Θεού να έχεις αντιπάλους που σου προσφέρουν οι ίδιοι τα όπλα να τους πολεμήσεις.
Αυτό έκανες και εσύ.
Τους έβαλες να παίξουν την ανάρτηση στην οποία ανέβασα τη δημοσίευση της ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ της 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ του φίλου σου Νεοδημοκράτη Βασίλη Κικίλια, Πασόκε Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

Αυτήν που έχει τον ΕΠΙΣΗΜΟ ΟΡΙΣΜΟ του ΚΡΟΥΣΜΑΤΟΣ. Και που σύμφωνα με τον οποίο όλα τα «κρούσματα» που ανακοινώνετε και με αυτά δολοφονείτε τη ζωή των Ελλήνων,
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κρούσματα.
Και που κανείς, ούτε ο φίλος σου Κικίλιας, ούτε εσύ, ούτε τα δικά σας Ελληνικά Hoaxes, ούτε κανένας άλλος συνάδελφός σου ή δικός σας επιστήμονας, έχουν τολμήσει να αμφισβητήσουν!
Αλλά κρύβεστε όλοι.
Και βγήκες τώρα εσύ να «καθαρίσεις». Εκθέτοντάς με, με τις παρακρατικές μεθόδους σου που παραπέμπουν σε ολοκληρωτικά καθεστώτα, σε ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο απ´ αυτόν που ήδη διατρέχω, όπως και εσύ έχεις βεβαιώσει με την εντολή σου να με προστατεύει η Ελληνική Αστυνομία.
Με Διαταγή του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας.
ΕΣΥ οπλίζεις το χέρι των δολοφόνων μου.
Και είναι η επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Υγείας, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, που βεβαιώνει επίσης ότι όλα αυτά τα τεστ που κάνετε στα σύνορα και αλλού, ανιχνεύουν ΟΛΟΥΣ τους κορωνοϊούς της οικογένειας των κορωνοϊών και όχι μόνο τον Covid-19.
Αλλά εσείς χρεώνετε όλα τα «θετικά» αποτελέσματα στον Covid-19, γιατί έτσι «πρέπει» να κάνετε, και μετά τα βαπτίζετε «κρούσματα», γιατί έτσι «πρέπει» να κάνετε, και μετά με λίγη τρομοκρατία από τα ΜΜΕ για την τρομερή και φοβερή «αύξηση των κρουσμάτων», και λίγο Χαρδαλιά ενισχυμένο πια και με λίγο Τσιόδρα, υποτάσσετε τους Έλληνες.
Και εγώ δεν έκανα τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από το να δημοσιεύσω αυτά που είναι δημοσιευμένα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου!!
Και αυτά τα προέβαλε χθες το OPEN ως χαρακτηριστικά παραδείγματα ψευδών πληροφοριών!!!
Τι έγινε, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη;
Ούτε αυτά που έστειλες στο OPEN για να με «σκοτώσεις» τα διάβασες;
Όπως δεν διάβασες τα μνημόνια με τα οποία «σκότωσες» τον ελληνικό λαό;
Πετάτε, για «ξεκάρφωμα», εσύ και το κανάλι που επέλεξες για τη «δολοφονία» μου, μία τυχαία ανάρτηση και αμέσως μετά, στην «είδηση» του OPEN, με στοχοποιείτε με μία ανάρτηση με επισημάνσεις με κόκκινο και κίτρινο χρώμα και τα ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥ, ώστε να αναγνωριστώ αλλά και να στοχοποιηθώ ταυτόχρονα, εύκολα και αμέσως.
Και τι κάνεις στην πραγματικότητα, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη; Καταγγέλλεις το Υπουργείο Υγείας και τον συνάδελφό σου Βασίλη Κικίλια!!
Γιατί, αν σύμφωνα μ´ αυτά που κάνεις πρέπει να ελεγχθεί ποινικά κάποιος γι αυτήν την ανάρτηση, αυτός είναι ο Βασίλης Κικίλιας!
Και αυτοί που ανέβασαν και διατηρούν στην επίσημη ιστοσελίδα της 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας του Υπουργείου Υγείας τον επίσημο ορισμό του κρούσματος, σύμφωνα με τον οποίο κρούσμα έχουμε ΜΟΝΟ όταν υπάρχει οξεία λοίμωξη ή νόσος του αναπνευστικού.
Τους στέλνεις στη Δίωξη ως ποινικά υπόλογους για διασπορά ψευδών ειδήσεων!!
Ένα OPEN που έλεγε χθες για τις επικίνδυνες αναρτήσεις που μιλάνε για απάτη, που μιλάνε για ψευδή κρούσματα, θανάτους και νοσηλείες.
Για τεστ θετικά που μετά βγαίνουν αρνητικά.
Είναι τα ΜΜΕ που τρομοκρατούν τον κόσμο με ψεύτικα «κρούσματα» σε γάμους που έγιναν πριν δύο χρόνια, κάνοντας τους «νεόνυμφους», που πάλιωσαν πια, να αναρωτιούνται στο facebook, που εσύ και η παρέα σου θέλετε να φιμώσετε, εάν ο κορωνοϊός ξεκίνησε τελικά από το γάμο τους και όχι από την Κίνα.

Είναι όλα αυτά που έχω στείλει στον Εισαγγελέα, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη!
Για τα εγκλήματα στα δημόσια νοσοκομεία. Για τα εγκλήματα στο ΣΩΤΗΡΙΑ και την Αλεξανδρούπολη.
Εκεί που στέλνατε καρκινοπαθείς, βαπτισμένους ως ασθενείς Covid-19, στις μονάδες ειδικών λοιμώξεων για να πεθάνουν μία ώρα νωρίτερα από “Covid-19”.
Τα θύματά σας. Στα οποία κάνατε και πειράματα με υδροξυχλωροκίνες και δολοφονικά μείγματα αντιβιώσεων.
Αυτά τα έστειλες στη Δίωξη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη; Αν δεν τα έστειλες, θα τα στείλω εγώ. Όλα θα τα στείλω.
Σε μία υπόθεση στην οποία είμαι μηνυτής και τιμωρός, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη! Όχι ελεγχόμενος!
Τα νοσοκομεία και εσείς είστε υπόλογοι!
Και όχι για διασπορά ψευδών ειδήσεων:
Για διασπορά θανάτου είστε υπόλογοι, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη!

Όπως κάνετε με την υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και στους ανοικτούς χώρους κάτω από τον καυτό ήλιο, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Για να πείσετε για τον δολοφονικό ιό. Και να προετοιμάσετε τον κόσμο γι αυτά που έρχονται. Να τον υποτάξετε.
Και δολοφονείτε την υγεία χιλιάδων ανθρώπων, χιλιάδων εργαζόμενων που ήδη εργάζονται σε επικίνδυνες για την υγεία τους συνθήκες.
Κορίτσια και αγόρια που για ένα κομμάτι ψωμί για να ζήσουν, τα σκοτώνετε με τις μάσκες στους 40 βαθμούς στα beach bars.
Τους εργαζόμενους στις κουζίνες των εστιατορίων.
Τους χιλιάδες ανθρώπους που τους έχετε τρομοκρατήσει και φοράνε τις μάσκες ακόμα και όταν περπατάνε στο δρόμο κάτω από τον καυτό ήλιο.
Στα καταστρώματα των πλοίων.
Στα πλοία στα οποία αναδείχθηκε στον έσχατο βαθμό η τεράστια υποκρισία σας, αφού την ίδια ώρα που μας υποχρεώνετε να φοράμε μάσκες παντού, μέσα και έξω στα πλοία, σκύβετε το κεφάλι και υπακούετε στους εφοπλιστές αυξάνοντας την πληρότητα στο 80%, μεγιστοποιώντας τον υποτιθέμενο κίνδυνο από τον φονικό ιό!!!

Σαν δεν ντρέπεστε, υποκριτές και φαρισαίοι!!

Γιατί εάν ο ιός ήταν τόσο επικίνδυνος όπως λέτε, κανένας εφοπλιστής και τίποτα στον κόσμο δεν θα σας έπειθαν
να διακινδυνεύσετε τη δημόσια υγεία, υποκριτές!
Και λέτε ότι η δημόσια υγεία κινδυνεύει από μένα επειδή αμφισβητώ την επικινδυνότητα του ιού, αλλά την ίδια ώρα ανεβάζετε την πληρότητα στα πλοία, αμφισβητώντας εσείς οι ίδιοι την επικινδυνότητα αυτή!!
Και μας λέτε ότι η αύξηση της πληρότητας έγινε με τη σύμφωνη γνώμη των λοιμοξιωλόγων!
Σαν δεν ντρέπεστε λίγο!
Με τη σύμφωνη γνώμη των εφοπλιστών έγινε!!
Ή, ορθότερα, κατ´ εντολήν τους!

Οι λοιμωξιολόγοι, όπως κάνουν από την πρώτη στιγμή, γνωμοδοτούν κατ´ εντολήν σας.
Είναι το βρώμικο άλλοθί σας.
Και όλοι μαζι, εσείς, οι λοιμωξιολόγοι και οι εφοπλιστές, γελάτε μαζί μας.
Θα δώσεις εξηγήσεις, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Θα καταθέσω αγωγή εναντίον σου και εναντίον του τηλεοπτικού σταθμού OPEN.
Και θα σας μηνύσω για τα εγκλήματα σε βάρος μου.
Και εσύ θα με μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμηση.
Αλλά, στο λέω ξανά, θα ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ από την ασυλία σου!
Να λογαριαστούμε επί ίσοις όροις στα ελληνικά δικαστήρια.
ΑΝ είσαι άντρας και φοράς παντελόνια!!
Σε προκαλώ ενώπιον όλων των Ελλήνων!!

Για να δούμε ποιος είναι ο πραγματικά επικίνδυνος για τη χώρα και ποιος ο συκοφάντης.
Εντάξει;
Εγώ ζητάω άμεσα συνάντηση με τον Διευθυντή της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Βασίλη Παπακώστα.
Ζητάω όλο το υλικό του χρήστη «Νίκος Αντωνιάδης» που εστάλη στη Δίωξη κατ´ εντολή σου, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Του εξηγώ ότι είμαι εγώ.
Και ότι με τον εντολέα Μιχάλη Χρυσοχοΐδη γνωριζόμαστε καλά, και ας παριστάνει ότι δεν με ξέρει και στέλνει στη Διώξη τις αναρτήσεις μου για να «αποκαλυφθεί» η ταυτότητα του χρήστη.
Και ζητάω να σταλεί κατεπειγόντως το υλικό στην Εισαγγελία Πρωτοδικών.
Για να κόψουμε το «παιχνιδάκι» σου. Μαχαίρι.
Και θα ζητήσω από τον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών να πάρει θέση.
Για τις παρακρατικές μεθόδους στοχοποίησης και συκοφάντησης του μέλους του.
Ο κόσμος ήδη βράζει για την ανοχή του μεγαλύτερου Δικηγορικού Συλλόγου της χώρας στα εγκλήματα κατά του ελληνικού λαού.
Θα με προστατεύσει ή θα επιτρέψει στον υπουργό που δεν διάβασε τα μνημόνια να διαπομπεύει, να στοχοποιεί και να θέτει σε κίνδυνο τη ζωή μου;

Ή τώρα ή ποτέ!

Μιχάλη Χρυσοχοΐδη ,
Σε αυτό εδώ δεν είμαι μόνος μου. Έχω χιλιάδες ανθρώπους πίσω μου.
Είναι μαζί μου κορυφαίοι επιστήμονες, πανεπιστημιακοί καθηγητές από όλους τους τομείς της επιστήμης.
Από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Κορυφαίοι γιατροί και νομικοί απ´ όλον τον κόσμο. Στον κόσμο που φουντώνει η αντίδραση.
Γιγαντώνεται η αντίσταση.
Στο είπα και χθες, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, πριν με στείλεις συστημένο στο OPEN και ανοίξεις την όρεξη των επίδοξων δολοφόνων μου:
Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.

Εσύ όμως έμεινες μόνο στη Ρόδο.

Σε μία Ρόδο με κάστρα κτισμένα με λάσπη και συκοφαντίες, με χουντικά και παρακρατικά υλικά.

Το πήδημα ξέχασες, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη:
Θα φροντίσω εγώ γι αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου