Μπάρα

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020

Μουσουλμάνος δήμαρχος της Θράκης καλεί τους νέους στα όπλα!




Απήγγειλε στίχο με τον οποίο ο Ερντογάν εμψυχώνει Τούρκους στρατιώτες -«Ο εχθρός είναι απέναντι» – «Η Άγκυρα μας βοήθησε στις εκλογές»


– Μαζεύτε τους… Δήμαρχοι Θράκης σε εκδήλωση με σημαίες της Τουρκίας και της «Ανεξάρτητης Δυτικής Θράκης»

Σε ένα πρωτοφανές κήρυγμα μίσους κατά της Ελλάδας με ρατσιστικές αναφορές κατά των χριστιανών κατοίκων της Θράκης επιδόθηκε ο δήμαρχος του Ιάσμου Ροδόπης Οντέρ Μουμίν ομιλών στην Προύσα σε εκδήλωση συλλόγου «Τούρκων» της Θράκης.
Αν και τα ενεργούμενα της Άγκυρας μας έχουν συνηθίσει σε τέτοιους εμπρηστικούς λόγους, αυτήν τη φορά ο συγκεκριμένος υπερέβη τα όρια.
Αναφερόμενος στο «εχθρό που είναι απέναντι», ορκιζόμενος πίστη στον Τουρκισμό, απαγγέλων τα αγαπημένα ποιήματα που απευθύνει ο Ερντογάν στους Τούρκους στρατιώτες και απειλών εμμέσως ακόμη και με πόλεμο, ο Οντέρ είχε στόχο να μας προκαλέσει.
Διότι αυτό ακριβώς έπραξε καλώντας τον Τούρκο στρατιώτη να πολεμήσει για την «μεγάλη νίκη» και να χαρεί αν πεθάνει, γατί «η αιωνιότης είναι δική μας» και γιατί «το αύριο είναι δικό μας». Πρόκειται για αναφορά στον παράδεισο του «Προφήτη» στον οποίο έχουν θέση οι μαχητές του ιερού πολέμου (τζιχάντ) στον οποίο οι Τούρκοι περιλαμβάνουν και όλες τις πολεμικές περιπέτειες στις οποίες τους έχει εμπλέξει το καθεστώς Ερντογάν.
Όλες αυτές οι αναφορές του Οντέρ Μουμίν περιέχονται σε στίχους του Τούρκου εθνικιστή Νετζίπ Φαζίλ Κισάκουρεκ (τα ποιήματα του οποίου διδάσκονται στις στρατιωτικές σχολές τους) με τους οποίους έκλεισε την ομιλία του. Νωρίτερα όμως, είχε καλέσει τους οπαδούς του «να καθαρίσουν» με τους αντιπάλους του, χρησιμοποιώντας και την χαρακτηριστική έκφραση «τελειώστε με αυτούς».
Η ΕΣΤΙΑ δημοσιεύει σήμερα ολόκληρη την εμπρηστική ομιλία του Οντέρ Μουμίν στην Προύσα, γατί με αυτήν πέραν της ξεκάθαρης στρατολογήσεώς του στις υπηρεσίες της τουρκικής δημοκρατίας ομολογεί απροκαλύπτως πως η γείτων χώρα ανεμίχθη ως μη όφελε στις πρόσφατες βουλευτικές και αυτοδιοικητικές εκλογές. ομολογία χρήσιμη για καταγγελία σε διεθνείς οργανισμούς.

Ακολουθεί το κείμενο της ομιλίας:

Εγώ πρώτα από όλους θέλω να χαιρετήσω όλα τα αδέρφια μου, μέλη της Τουρκικής Μουσουλμανικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης που ζουν στην Προύσα, αυτούς που έχουν γεμίσει απόψε εδώ την αίθουσα και οι οποίοι για μένα είναι ανώτεροι από κάθε πρωτόκολλο (επίσημων). 
Χαιρετίζω μέσα από την καρδιά μου τα αδέρφια μου στο Δήμο Γιλδιρίμ, Οσμανγακζί, Νιλουφερ, σας έφερα τα χαιρετίσματα των αδελφών σας από τον Ίασμο, από τη Δυτική Ιράκη, από τον Δήμο Ιάσμου.
Αξιότιμοι υπουργοί μου κ.Τζαβήτ Τσαγλάρ, κ.Χαλάνε Τσαούσογλου, κ.Γενικές Διευθυντά μου του ΙΡΤΖΙΤΖΑ Χαλίτ Ερέν, κ.Πρόεδρός μου του Συλλόγου Αλληλεγγύης των Τούρκων της Δυτικής Θράκης, κ. Βουλευτές μου, συνάδελφοί μου και Δήμαρχοί μου, κ.Πρόεδρέ μου της Συμβουλευτικής Επιτροπής και εκλεγμένος μουφτής Κομοτηνής, αξιότιμα μέλη του πρωτοκόλλου, σας χαιρετίζω κι εσάς με σεβασμό.


ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΣΤΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου