Μπάρα

Τρίτη 7 Μαΐου 2019

ΕΙΣΒΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΛΓΙΟ!

 
 
ΕΙΣΒΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΛΓΙΟ!

Στις 9 και 10 Μαΐου φθάνουν στην Πάτρα 260 κλασσικά αυτοκίνητα γνωστής Βέλγικης εταιρείας που οργανώνει ράλλυ σε όλη την Ευρώπη (στην Ελλάδα είχαν έλθει και πριν από 4 η 5 χρόνια). Το πρόγραμμα τους είναι το εξής:
 
10-11-και 12 του μήνα θα ξεκινούν κάθε μέρα 2 groups από την Πάτρα, το ένα προς την Βόρεια Ελλάδα και το άλλο προς τη Νότια Ελλάδα.

12-13-14 και 15 Μαΐου θα βρίσκονται στη Αθήνα (Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία ) και τα αυτοκίνητα τους θα είναι παρκαρισμένα στο Καλλιμάρμαρο.

13-14 και 15 Μαΐου θα πηγαίνουν πρωί και βράδυ στα Μέγαρα για να διαγωνιστούν στην πίστα. Για την οργάνωση της εκδήλωσης ζητήθηκε η συμβολή στελεχών της ΦΙΛΠΑ που φυσικά ανταποκρίθηκαν ευχαρίστως. 

Για ακόμη μια φορά λοιπόν, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, είναι οι ξένοι που δείχνουν τον δρόμο και όχι εμείς στην ίδια μας την πατρίδα. Τώρα είναι η σειρά των Βέλγων.
260 ιστορικά αυτοκίνητα, που μεταφράζεται σε 550 έως 600 άτομα, επισκέπτονται την Ελλάδα για μια εβδομάδα αρχίζοντας από τις 9 Μαΐου για να τη γυρίσουν και να τη χαρούν και στη συνέχεια να τη διαφημίσουν πίσω στο Βέλγιο.
 Έτσι ώστε την επόμενη φορά να γίνουν ακόμη περισσότεροι.
Κι εμείς, που θα μπορούσαμε να συμμετέχουμε και να τους ξεναγούμε χιλιόμετρο προς χιλιόμετρο τονίζοντας τις ομορφιές του τόπου μας, μένουμε άπραγοι στα σπίτια μας επειδή μια κοντόφθαλμη όσο και εμπαθής ΚΥΑ (Κοινή Υπουργική Απόφαση) απαγορεύει την κυκλοφορία των "ελληνικών" ιστορικών οχημάτων στην ίδια τους τη χώρα. 
Αντί να συνδράμουμε τους ξένους με τις γνώσεις και την εμπειρία μας στα θέματα ιστορίας και τουρισμού, μένουμε απλοί θεατές από μακριά. 
Ούτε καν θεατές. 
Θα μαθαίνουμε εκ των υστέρων πού πήγαν, τι είδαν και τι έκαναν και θα λέμε ότι αν ήμασταν όλοι μαζί θα είχαν κάνει και δει περισσότερα και καλύτερα.
Όλα αυτά επειδή κάποιοι παρωπιδάτοι γραφειοκράτες έκριναν ότι το ιστορικό αυτοκίνητο, που δεν μπορούν να το ελέγξουν από μέσα, αντιπροσωπεύει κάτι πολύ προχωρημένο ποιοτικά για τα ελληνικά δεδομένα. 
Αποφάσισαν λοιπόν να το σφραγίσουν στα γκαράζ με μια μονοκονδυλιά, για να μην προκαλεί με την ύπαρξη του. 
Και σφραγίζοντας το περιορίζουν την τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας, ιδιαίτερα της παραμελημένης επαρχίας, κόβουν δουλειές και περικόπτουν εισόδημα από χιλιάδες επαγγελματίες (τουριστικούς πράκτορες, προσωπικό ξενοδοχείων και εστιατορίων, μηχανικούς αυτοκινήτων). Επειδή, για αυτούς, ο, τι ξεχωρίζει από τον αχταρμά της μετριότητας πρέπει να πνίγεται.
Ζούμε κάτι χειρότερο από την "κατσίκα του γείτονα" γιατί τώρα η μιζέρια πνιγεί όχι μόνο τον γείτονα, δηλαδή τους λάτρεις του ιστορικού αυτοκινήτου, αλλά την ίδια την οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη της χώρας.

Όπως κι όταν τελειώσει αυτή η θλιβερή και κοντόφθαλμη ιστορία της ΚΥΑ, θα έχουμε να το λέμε για χρόνια: ιστορικό αυτοκίνητο, δεν σου άξιζε τέτοιο μίσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου