ΚΙ ΟΜΩΣ! ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΜΑΣ ΓΛΕΝΤΑΕΙ Ο ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ! ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΨΩΝΙΑ; ΚΑΙ Η ΓΙΑΝΝΑ ΤΟ ΧΑΒΑ ΤΗΣ! ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΑΜΥΛΗ… (Φωτο)
ΠΕΤΡΑΚΟΣ: “ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ κ. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ”
Τι αναφέρει, μεταξύ άλλων ο επικεφαλής της παράταξης “Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου”, Θανάσης Πετράκος;
“Με αφορμή την «γκλαμουράτη» επίσκεψη της κ.
Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη στην Πελοπόννησο, με ελικόπτερα και υπερπολυτελή
αυτοκίνητα, οφείλουμε να υπενθυμίσουμε πως το αίμα των πρωταγωνιστών
–αγωνιστών του 21 και όλων των χιλιάδων προγόνων μας χύθηκε σε ένα
ανιδιοτελή αγώνα για την ελευθερία, αλλά και την ισονομία και την
κοινωνική δικαιοσύνη. Ο αγώνας αυτός είναι επίκαιρος και σήμερα .
Αντιθέτως οι σκευωρίες και οι διαγκωνισμοί της τότε αστικής ελίτ για το
ποιος θα έχει υπό τον έλεγχό του το νεοσύστατο κράτος οδήγησαν σε
διχασμό και εμφύλιο.
Η Πρόεδρος της Επιτροπής “Ελλάδα 2021” κ. Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη,
πραγματοποιώντας περιοδείες στην Πελοπόννησο, «με ξένα κόλλυβα θέλει να
κάνει μνημόσυνο». Με ξένες τσέπες θέλει να οικειοποιηθεί τις εκδηλώσεις
για τα 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821″.
ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΩΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΟΥ!
Από τις βαθιές θάλασσες-όπως έλεγε το όνομά τους-και την ελληνική
τους ιδιοκτησία, κατέληξαν με επιθετικά, φιλοπόλεμα ονόματα στα χέρια
της Τουρκικής Εταιρείας Πετρελαίων και αποτελούν πλέον την αιχμή του
δόρατος της τουρκικής προκλητικότητας στην κυπριακή ΑΟΖ και την
ανατολική Μεσόγειο.
Το Deep Sea Metro 1 και το Deep Sea Metro 2, λοιπόν, από πλοία
ελληνικών συμφερόντων κατέληξαν στα χέρια της Τουρκικής Εταιρείας
Πετρελαίων.
Τα δύο πλοία κατασκευάστηκαν από την Hyundai στην Κορέα μετά από
παραγγελία του ζεύγους Θεόδωρου και Γιάννας Αγγελοπούλου, οι οποίοι
κατείχαν μέχρι το 2015, το 60% των δικαιωμάτων τους. Το άλλο 40% άνηκε
τότε στην νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Odfjell.
Τα φιλόδοξα σχέδια των επιχειρηματιών που ενεπλάκησαν στην
ομολογουμένως τεράστια επένδυση που ξεπέρασε το 1,6 δις. δολάρια,
προσέκρουσαν στην πτώση των τιμών του πετρελαίου διεθνώς λίγο μετά το
2011, όταν και παραδόθηκαν τα δύο πλοία και για αυτό η Γιάννα και ο
Θεόδωρος Αγγελόπουλος αποφάσισαν να τα ξεφορτωθούν λίγα χρόνια αργότερα,
αφού η συντήρηση τους αποτελούσε ακόμα ένα σημαντικό βραχνά.
Ενδεικτικό της μη συμφέρουσας επένδυσης που ανάγκασε το ζεύγος
Αγγελόπουλου να πωλήσει τα πλοία, είναι το γεγονός ότι το Deep Sea Metro
1 ενοικιάστηκε στην εταιρεία εξορύξεων του Βιετνάμ με κόστος 255
χιλιάδες δολάρια την ημέρα, ενώ προηγουμένως το ίδιο πλοίο είχε
ενοικιαστεί από την British Petroleum με κόστος 423 χιλιάδες δολάρια την
ημέρα.
Το 2015 λοιπόν, το ένα εκ των δύο πλοίων, το Deep Sea Metro 2, άλλαξε
χέρια και η ιδιοκτησία του πλοίου πέρασε στην τράπεζα που έδωσε το
δάνειο για κατασκευή τους και σύμφωνα με τον ελληνικό τύπο, η κυριότητα
πέρασε στην Chalfont Shipping η οποία αποτελεί θυγατρική της Odfjell
Drilling.
Δύο χρόνια αργότερα, το 2017, το Deep Sea Metro 2 αγοράστηκε έναντι
210 εκ. δολαρίων από την τουρκική εταιρεία πετρελαίων. Ο κ. Αγγελόπουλος
πάντως ξεκαθάρισε εξ αρχής πως ο ίδιος δεν είχε καμία σχέση με το
συγκεκριμένο deal, αφού το πλοίο αρκετό καιρό πριν είχε περάσει σε άλλα
χέρια.
Ως γνωστό, το πλοίο λίγο αργότερα αφού εξοπλίστηκε και αφού
μετονομάστηκε σε Fatih (Πορθητής), πέρασε στην τουρκική εταιρεία
πετρελαίων.
Παρόμοια πορεία διέγραψε και το Deep Sea Metro 1, αφού μετά τη μη
εξυπηρέτηση των δανείων του από την οικογένεια Αγγελοπούλου, αυτό πέρασε
στην ιδιοκτησία της Golden Close Maritime Corp, η οποία τον Οκτώβριο
του 2018 ανακοίνωσε την πώληση του στην τουρκική εταιρεία πετρελαίων.
Τα δύο γεωτρύπανα που πλέον ανήκουν στο δυναμικό της τουρκικής
εταιρείας πετρελαίων είναι έκτης γενιάς, με μήκος 229 μέτρα και μπορούν
να προβούν σε γεωτρήσεις βάθους 10 χιλιάδες ποδών στο νερό και 40
χιλιάδων επί του εδάφους.
Γιατί ο Πρόεδρος Ερντογάν μετέτρεψε, μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο,
δύο πρώην ελληνικής ιδιοκτησίας πλωτά γεωτρύπανα σε σύγχρονους
γενίτσαρους στην ανατολική Μεσόγειο;
Τα δύο πλωτά γεωτρύπανα που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία της Κορέας
για λογαριασμό της οικογένειας Αγγελοπούλου κατέληξαν στα χέρια του
Ερντογάν. Το Deep Sea Metro I το μετονόμασε σε «Φατίχ» κατά τον Mωάμεθ
Β, κατακτητή της Κωνσταντινούπολης και το Deep Sea Metro ΙΙ σε
«Γιαβούζ», κατά τον Γιαβούζ Σελίμ, τον πρώτο Οθωμανό σουλτάνο που
αυτοονομάστηκε χαλίφης, διάδοχος του Μωάμεθ και προστάτης όλων των
σουνιτών Μουσουλμάνων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου