Μπάρα

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021

Είναι Χωροφύλακας Εκτελέστε τον.

 

Αυτή η Ιστορία είναι μια Τραγική Οικογενειακή μου Ιστορία.

Στον Πλάτανο ζούσαν δύο παιδιά που είχαν παντρευτεί πρόσφατα.

Ο Χωροφύλακας Νικόλαος Αρβανιτόπουλος και η κόρη του Κωνσταντίνου Δρακόπουλου η Νίκη Δρακοπούλου που είχε ακόμα πέντε αδέρφια, τον Βασίλη ( ο πατέρας μου ) την Διονυσία, την Νίτσα, την Δώρα και τον Λεωνίδα.

Τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου του 1943 γεννήθηκε ο ξάδερφός μου.

Μέσα στην Δίνη του Συμμοριτοπόλεμου.

Ένα πρωινό Κυριακής στα μέσα Οκτωβρίου η θεία μου η Νίκη πήγαινε τον ξάδερφό μου να πάρει Ευχή για τις Σαράντα ημέρες από τον παπά του χωριού, στον δρόμο Συναντάει μια γειτόνισσα.
Νίκη, της λέει, ο Νίκος έχει Συλληφθεί από τους κομμουνιστές και τον κρατάνε στο Χελιδόνι και μάλλον θα τον Εκτελέσουν.
Νέα Κοπέλα η θεία μου η Νίκη Πάγωσε.
Της έφυγε το μωρό από τα χέρια.

Δυστυχώς ο Χωροφύλακας Νίκος Αρβανιτόπουλος Εκτελέστηκε από τους Συμμορίτες απλά και Μόνο επειδή ήταν Χωροφύλακας 


Την Δευτέρα 1η Νοεμβρίου 1943 Εκτελέστηκε ο Χωροφύλακας Νικόλαος Αρβανιτόπουλος του Ανδρέα από τους Κατσαπλίαδες Εγκληματίες Κομμουνιστές στο Χελιδόνι Ηλίας...


ΑΘΑΝΑΤΟΣ.

Η οικογένεια ως ένδειξη Μνήμης και Τιμής βάφτισε τον γιό του Ηρωικού Χωροφύλακα με το όνομά του, Νικόλαος..

Η Θεία μου πέθανε μετά από λίγο καιρό από τον Καημό της.

Ο ξάδερφός μου μεγάλωσε με πολλά προβλήματα επιβίωσης λόγω της Εποχής

Τελικά παντρεύτηκε την Σοφία και ζεί στον Πύργο Ηλίας όπου τώρα έχει τρία λαμπρά παιδιά την Νίκη τον Παντελή και φυσικά τον μεγάλο του γιό από τον πρώτο το γάμο τον Βασίλη τα οποία είναι Υπερήφανα για τον παππού τους.

Αυτό που μας έχει Μείνει είναι ένα Χαρτί, Δίπλωμα Ευγνωμοσύνης λέει. και η Πόρπη από την ζώνη του με τα δαχτυλίδια με τις βέρες της Νίκης και του Νίκου.

Αυτή είναι η Σύντομη Μαύρη οικογενειακή μου Ιστορία. 

Βρήκα το όνομά του στην Ιστοσελίδα < Πεσόντες της Βασιλικής Χωροφυλακής 1940-1950 > μαζί με εκατοντάδες άλλα ονόματα ανδρών της Χωροφυλακής που Εκτελέστηκαν από τους Κατσαπλιάδες.

Πεθαίνει κανείς Μόνο όταν τον Ξεχάσουν..

 

Γεώργιος Δρακόπουλος

  

 Ευχαριστώ τον ανιψιό μου τον Παντελή που ανέλαβε να φωτογραφίσει και να μου στείλει το Τραγικό αλλά συνάμα Τιμητικό αυτό Έγγραφο. Που είναι ότι έχει ο ξάδερφός μου ο Νίκος να του θυμίζει τον πατέρα του...


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου