Μπάρα

Κυριακή 26 Αυγούστου 2018

Ανοικτή Επιστολή προς τον Αρχηγό Στόλου Αντιναύαρχο Ιωάννη Παυλόπουλο Π.Ν προς τον Διοικητή της Δ.Υ.Κ. Αντιπλοίαρχο Γεώργιο Σταυρουλάκη Π.Ν. και προς τον Σύνδεσμο Ελλήνων Βατραχανθρώπων ( Σ.Ε.Β. )




Ανοικτή Επιστολή προς τον Αρχηγό Στόλου Αντιναύαρχο Ιωάννη Παυλόπουλο Π.Ν  προς τον Διοικητή της Δ.Υ.Κ. Αντιπλοίαρχο Γεώργιο Σταυρουλάκη Π.Ν. και προς τον Σύνδεσμο Ελλήνων Βατραχανθρώπων ( Σ.Ε.Β. )

Κύριοι τα Σέβη μου, κύριε Αρχηγέ Στόλου και κύριε Διοικητά Δ.Υ.Κ. πέρασε Μισός χρόνος και πλέον από την ημέρα που έχετε την Επιστολή μου στα χέρια σας και δεν έχω πάρει καμία απάντηση, Αρνητική η Θετική..

Κύριε Αρχηγέ Στόλου σε κατ’ ιδίαν Συζήτηση που είχαμε την ημέρα που σας παρέδωσα την επιστολή στα 60 χρόνια της Μονάδος μου είπατε κάτι για Συνδέσμους  κλπ ( ότι γι’ αυτό είναι οι Σύνδεσμοι για να κάνουν Προτάσεις κλπ ) σας Απάντησα ότι δεν έχω κανένα Πρόβλημα ας το ΑΝΑΛΑΒΕΙ ο Σύνδεσμος.
Ποτέ μου δεν με ενδιέφερε η Πατρότητα κάποιας Ιδέας, με ενδιέφερε πάντα να Υλοποιηθεί η Ιδέα...
Ούτε Πρόκειται να Διεκδικήσω ΠΟΤΕ κάποια πατρότητα ιδέας.
Βλέπω όμως με μεγάλη μου Λύπη ότι δεν σας Ενδιαφέρουν οι προτάσεις μου, άσχετα που δεν είναι για Προσωπικό μου Όφελος.
Λέγοντας Πάντα και το Ξέρετε, ότι προσωπικά εγώ Πιστεύω ότι έχετε Πρωτοποριακές Ιδέες Εύχομαι να Επεξεργαστείτε εκ νέου τις Προτάσεις μου και να Ανταποκριθείτε Θετικά.
Εξάλλου η Πρώτη Πρόταση ήταν Δική σας ενέργεια με Τεράστια Αποδοχή και Συμμετοχή από τους Βατραχανθρώπους..
Και είχατε πει ο Ίδιος ότι ήσασταν Ευχαριστημένος από αυτές τις Συναντήσεις Παλαιών βατραχανθρώπων με Νεότερους.

Κύριε Διοικητά της Δ.Υ.Κ. έχετε παραλάβει το έγγραφο που Αναφέρω και Ελπίζω να το έχετε ακόμα.
Κύριε Διοικητά σε Συνάντηση μας στην Λέσχη Αξιωματικών ( ΛΑΕΔ ) είχαμε κανονίσει να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά και να Επισκεφτώ την Δ.Υ.Κ. για να Συζητήσουμε το Θέμα.
Και εσείς πάλι κάτι μου αναφέρατε για Συνδέσμους κλπ κλπ.
Τελικά μετά από τηλεφωνική Επικοινωνία δεν κατέστη Δυνατή η Συνάντηση μας.
Ελπίζω να διαβάσετε την Υπενθύμιση μου και να δείτε και εσείς Θετικά τις Προτάσεις μου.


Και τελευταίο Αφήνω τον Σύνδεσμο Ελλήνων Βατραχανθρώπων που μετά από Παρότρυνση Μέλους σας που του Άρεσε η Πρόταση να αναλάβετε εσείς την Όλη διοργάνωση της Πρότασης, αυτή Απορρίφτηκε κατά την συζήτηση του Δ.Σ. του Σ.Ε.Β..
Δεν είναι του Παρόντος να Αναφέρω από ποιους Απορρίφτηκε.
Και συγκεκριμένα είχε διαβάσει το Έγγραφο και μου πρότεινε να παρευρεθώ μια συγκεκριμένη Τετάρτη που θα Συνεδρίαζε του Δ.Σ. του ΣΕΒ.
Του απάντησα: Αν είναι δική σου ιδέα να παρευρεθώ στο Δ.Σ. θα πρέπει πρώτα να το συζητήσεις μαζί τους. Αν είναι πρόταση του Δ.Σ. να παρευρεθώ, πες μου ώρα και μέρα και θα είμαι εκεί.

Κύριοι δεν Αναφέρομαι στους άλλους δυο Αποδέκτες, τον Υ/ΕΘΑ και Α/ΓΕΕΘΑ γιατί Πιστεύω ότι μπορεί αν Θέλετε να Υλοποιηθεί η Πρόταση σε Επίπεδο Σ.Ε.Β.  Α.Σ.. και Δ/ΔΥΚ

Επανέρχομαι μετά από έξι μήνες στο θέμα μετά από ερωτήσεις ατόμων που σχετίζονται με την Πρόταση.

Κύριοι μελετήστε την Πρόταση Πάλι και Πράξτε Ανάλογα.

Με εκτίμηση,

Γεώργιος Δρακόπουλος

65ο Σχολείο Υ/ΚΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου