Μπάρα

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

Καλοκαίρι 1992 Διοικητής στην ΜΥΚ Ι. Θεοφανίδης…


Καλοκαίρι 1992 Διοικητής στην ΜΥΚ Ι. Θεοφανίδης…

Παρουσιάζομαι ως Έφεδρος στην ΜΥΚ ( μία από τις κάμποσες φορές που πήγα έφεδρος ) μαζευόμαστε στην αίθουσα ΚΕΑΕ να γνωρίσουμε τον Εκπαιδευτή μας και να μάθουμε το πρόγραμμα που θα ακολουθούσαμε..

Ο Εκπαιδευτής αφού μας συστήθηκε αρχίζει να διαβάζει τα ονόματα αυτών που θα ήταν στην Ομάδα ΟΑΠ ( Ομάδα Ανορθοδόξου Πολέμου ) που το πρόγραμμα είχε διάφορες εκπαιδεύσεις και παράλληλα και δύο άλματα με αλεξίπτωτο..

Δεν άκουσα το όνομά μου και παραξενεύτηκα, δεν πειράζει λέω τυπικό θα είναι…
Συνεχίζοντας ο Εκπαιδευτής ο κύριος Π………… μας ανακοινώνει τα άτομα των Εφέδρων Βατραχανθρώπων που θα είναι ΟΑΕ ( Ομάς Αμφιβίων Επιχειρήσεων, ) με πρόγραμμα διάφορες εκπαιδεύσεις και χωρίς άλματα..


Εκεί πάγωσα, λέω κύριε Π…….. εγώ είμαι και Αλεξιπτωτιστής γιατί να μην κάνω άλμα; αν είναι να φύγω ( είχα την δυνατότητα να φύγω ).
Και μου απαντάει με ένα προκλητικό και υποτιμητικό Ύφος : άκου Δρακόπουλε, αν φύγεις θα σου δώσω ένα απολυτήριο για τον Στρατό Ξηράς και αν γίνει τίποτα θα τρέχεις στο βουνό και θα φωνάζεις ΑΕΡΑ..

 
Μου κακοφάνηκε αφάνταστα…


Του απάντησα εκνευρισμένος: κύριε Π…...... αν συμβεί κάτι θα πάω στο μέτωπο μετά από αρκετούς γιατί έχω τρία παιδιά και θα αργήσει η σειρά μου… αν είναι όμως να έρθω εδώ στην ΜΥΚ θα έρθω από τους πρώτους γιατί είμαι και κοντά..


Ρωτάω, είναι κανείς άλλος που να είναι Αλεξιπτωτιστής και επανδρώνει την Ο.Α.Ε.;


Και απαντάει ο Φίλος μου Μανώλης Μαγκλής και άλλος ένας που δεν θυμάμαι ποιος είναι.


Του λέω, κύριε Π……….. τρία άτομα είμαστε είναι δυνατών να μας ξεχωρίζετε;
( σημειωτέων ότι τότε δεν πήγαιναν όλοι οι ΟΥΚ στα Αλεξίπτωτα )


Ανένδοτος ο κύριος Π…………


Δεν πειράζει σκέφτηκα, έχω έναν πολύ καλό Φίλο που είναι Διοικητής στην Μονάδα που πιστεύω να βάλει τα πράγματα στην θέση τους..


Φεύγω και πάω στο γραφείο του, ανακοινώνει ο υπασπιστής ότι ο Ναύτης Δρακόπουλος θέλει να περάσει και ακούω την γνώριμη φωνή του Ντάνυ που άλλοι την άκουγαν και έτρεμαν… ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ…..


Περνάω μέσα τον χαιρετώ πρώτα Στρατιωτικά και μετά δια χειραψίας.


Κύριε Διοικητά Χαίρομαι που σας βλέπω, του λέω..
Μου απαντάει και αυτός, και εγώ Δρακόπουλε και είσαι όπως πάντα άψογος… ( πάντα ήμουν ατσαλάκωτος καθαρός και άψογος )


Κύριε Διοικητά του λέω, επιτρέπεται ήρθα έφεδρος και να μην κάνω άλμα; Και του εξηγώ τι είχε γίνει…


Φύγε μου λέει και πές του Π………. ότι θα κάνεις άλμα….


Του απαντάω, κύριε Διοικητά είναι άλλα δύο άτομα που είναι Αλεξιπτωτιστές και είναι τώρα στην Ο.Α.Ε να κάνουν και αυτοί άλμα για να μην πουν ότι κανόνισα μόνο για εμένα;


Με κοιτάζει….. Φύγε και πές στον Π……… ότι και οι τρείς θα κάνετε άλμα…..

Και φυσικά κάναμε και οι τρείς άλματα……

Θα ήταν μεγάλη Αδικία Αλεξιπτωτιστές και να μην κάναμε άλμα , και αυτό το καταλάβαινε ο Ντάνυ.

Γιατί πάντα ήταν με τους Ναύτες και μας έβλεπε ως παιδιά του και γι’ αυτό για όλους μας είναι ο Ντάνυ, ο Πατριάρχης των Βατραχανθρώπων….




Δρακόπουλος Γεώργιος 65ο σχολείο Ο.Υ.Κ.




Αυτό το είχα δημοσιεύσει στην Ομάδα ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΑΤΡΑΧΑΝΘΡΩΠΟΙ στις 7 Αυγούστου 2013 στο facebook και διαβάστε τι μου είχε απαντήσει..




ΑΘΑΝΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου