Μπάρα

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΦΩΡΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Γ. ΠΑΤΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΡ. ΤΟΥ ΙΣΑ ΣΤ. ΤΣΟΥΚΑΛΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΛΟΓΟΥ Ν. ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ, ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ

patoylis1


Αυτόφωρη διαδικασία έχει κινηθεί από το απόγευμα της Τρίτης κατά του περιφερειάρχη Αττικής, Γιώργου Πατούλη (και προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών) αλλά και του αντιπροέδρου του ΙΣΑ, Στ. Τσούκαλου, μετά από μήνυση που υπέβαλλε εναντίον τους, ο γνωστός ποινικολόγος, Νίκος Αντωνιάδης, στο Α.Τ, Αγίου Στεφάνου.

Διαβάζουμε την ανάρτηση του κ.Αντωνιάδη στο Face book

MHNΥΣΗ ΚΑΤΑ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΤΟΥΛΗ

ΣΤΟ Α.Τ. ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΑΥΤΟΦΩΡΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

_______________________________________

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ :

ΟΥΤΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΤΟΥΛΗΣ ,

ΟΥΤΕ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ Ι.Σ.Α.

________________________________________

ΤΡΙΤΟ (!!!) ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΥΟ “ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΓΗΚΑΝ”

ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΟΥΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ,

ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ

________________________________________

ΜΗΝ ΤΟΝ ΣΥΛΛΑΒΕΤΕ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΝ…

ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ :

ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ, ΚΑΠΟΙΟΝ ΘΑ ΣΥΛΛΑΒΕΤΕ

ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ

ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ “ΑΛΛΟΥΣ”

__________________________________________

ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ :

-ΔΕΝ ασκώ το Λειτούργημά μου με οδηγό την συνείδησή μου και τον νόμο.

-ΔΕΝ συμπεριφέρομαι με αξιοπρέπεια και σύμφωνα με τις παραδόσεις του Δικηγορικού Σώματος, τόσο κατά την άσκηση του Λειτουργήματός μου, όσο και στην ιδιωτική μου ζωή.

-ΔΕΝ έχω αξιοπρέπεια κατά τα άνω, με αποτέλεσμα να προκαλούνται σχόλια και δυσφήμηση σε βάρος του Δικηγορικού Σώματος.

-Εκμεταλλεύομαι την άγνοια ανθρώπων προς εμένα ή το Λειτούργημά μου.

-ΔΕΝ επιδεικνύω στους τόπους κατοικίας μου και της εργασίας μου συμπεριφορά υποδειγματική για τους άλλους.

-ΔΕΝ βάζω δίπλα ή κάτω από την υπογραφή μου και τη σφραγίδα μου, με τη διεύθυνση του γραφείου μου και τον αριθμό του τηλεφώνου μου.

ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ…

Ως γνωστόν η υπόθεση αφορά την δικαστική αντιπαράθεση Πατούλη- Αντωνιάδη, η οποία άρχισε μετά από το αίτημα του ποινικολόγου, ο πρόεδρος του ΙΣΑ και το αρμόδιο όργανο των γιατρών , να ξεκαθαρίσει τη θέση του απέναντι στην χρήση μάσκας από τον  πληθυσμό. Ο πρόεδρος του ΙΣΑ, ανταπαντώντας προσέφυγε στον ΔΣΑ και στον πρόεδρο (γνωστό από το κορωνοπάρτι), Βερβεσό, ζητώντας την πειθαρχική δίωξη του δικηγόρου.

Το σήριαλ θα έχει ακόμα πολλά επεισόδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου