Μπάρα

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Marines Test UHAC Heavy Lift Amphibious Landing Vehicle





Το Σώμα των Αμερικανών Πεζοναυτών σε συνδυασμό με το Γραφείο Ναυτικών Ερευνών, δοκιμάζει αυτή την περίοδο ένα νέο αμφίβιο όχημα.

Γράφει ο: Γεώργιος Δρακόπουλος

Το Ultra Heavy Lift Amphibious Connector (UHAC) έχει αναπτυχθεί για να αντικαταστήσει την τρέχουσα σειρά αποβατικών σκαφών Landing Craft Air Cushion (LCAC). Το UHAC θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να φέρει στην ξηρά στρατεύματα, τον εξοπλισμό τους και τα οχήματά τους. Μπορεί ακόμη και να προσεγγίσει πολλά δεξαμενόπλοια ταυτόχρονα..

Το Ultra Heavy Lift Amphibious Connector (UHAC) είναι ένα αμφίβιο όχημα που μπορεί να κινείται επί του εδάφους και του νερού.
Στην κύρια στρατιωτική χρήση, τα τροχοφόρα οχήματα συχνά αντικαθίστανται από τα οχήματα αερόστρωμνα και ονομάζεται χόβερκραφτ, όπως Zubr του ρωσικού στρατού και LCAC από τις ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ.
Το UHAC ξεκίνησε τις δοκιμές του στις 9 Ιουλίου με το Σώμα των Πεζοναυτών στην εκπαίδευση στο Oahu, Χαβάη και συμμετείχε στην  Άσκηση του Ειρηνικού το 2014 που βρίσκονταν σε εξέλιξη μέχρι την 1η Αυγούστου.



Το πειραματικό UHAC είναι μόνο το μισό σε μέγεθος της τελικής έκδοσης, που θα  είναι τεράστιο με διαστάσεις: 42 πόδια μάκρος, 26 πόδια πλάτος και 17 πόδια ύψος.


Το Σώμα των Πεζοναυτών έθεσε σε λειτουργία το UHAC την 12η  Ιουλίου 2014

Το Σώμα των Πεζοναυτών δοκίμασε ένα νέο αμφίβιο όχημα προσγείωσης της ακτής, που επισκιάζει τα παλαιότερα σκάφη LCAC.

Οι Αμερικανοί πεζοναύτες έχουν σήμερα βαρύ εξοπλισμό και προσωπικό που χρησιμοποιεί τα Landing Craft Air Cushion, ή LCAC. Τα οποία έχουν τεθεί σε λειτουργία από τα μέσα της δεκαετίας του 1980, και έχουν τη δυνατότητα οι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις να προσεγγίσουν ακτές και να πραγματοποιήσουν  αμφίβιες επιθέσεις από 86 ναυτικά μίλια μακριά.

Η επόμενη γενιά των αμφίβιων οχημάτων Ultra Heavy Lift Amphibious Connector (UHAC) θα αντικαταστήσουν τα LCAC προσφέροντας σχεδόν τρεις φορές το ωφέλιμο φορτίο, μεταφέροντας πάνω από 190 τόνους.

Εκτός από την μεγαλύτερη ικανότητα πλεύσης το Ultra Heavy Lift Amphibious Connector (UHAC) επεκτείνει την έναρξη της απόβασης σε περίπου 200 ναυτικά μίλια, και θα είναι σε θέση να μεταφέρει τρία άρματα μάχης στην ξηρά, που το καθένα ζυγίζει περίπου 60 τόνους.

Το UHAC φαίνεται να είναι σημαντικά διαφορετική από την τρέχουσα τεχνολογία Αερόστρομνων σκαφών (ουσιαστικά είναι μία φουσκωτή φούστα που μειώνει την τριβή με το νερό), επιλέγοντας αντ 'αυτού ένα σύστημα με τεράστιους δρομείς που αποτελούνται από χαμηλού βάρους κράμα που είναι αφρώδες και πολύ ελαφρύ. Χάρη σε αυτές την κατασκευή το UHAC θα είναι επίσης σε θέση να προχωρήσει πέρα ​​από τις δύσκολες εκτάσεις, περιλαμβανομένων των λιμνών, λασπώδεις, ακόμα και στη θάλασσα και να περάσει τοίχους μέχρι 10 πόδια ύψος.

Το μειονέκτημα για το UHAC είναι η μείωση της ταχύτητας 20 κόμβων, το ήμισυ από την ταχύτητα των LCACs.

Παρά την αργή ταχύτητα, ένα άλλο πλεονέκτημα που προσφέρει το UHAC είναι το μοναδιαίο κόστος τους, το οποίο θα πρέπει να είναι στο ήμισυ των LCACs, των οποίων η τιμή πώλησης κυμαινόταν από $ 45.000.000 έως 75.000.000 $.


Στην πολιτική ζωή αυτή η έννοια του αμφίβιου οχήματος μπορεί να χρησιμοποιείται επίσης για να έχουμε πρόσβαση απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές.


Βίντεο με το  Ultra Heavy Lift Amphibious Connector:







Έρευνα: Γεώργιος Δρακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου