Μπάρα

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

Ιστορίες: Γιατί το AR-15 είναι ιδανικό για άμυνα στο σπίτι (Ν. Κόμστοκ)

Στις 17 Απριλίου του 2014 ο πολύ έμπειρος πολεμιστής, κύριος Ντέιλ Κόμστοκ, έδωσε μία συνέντευξη στην ιστοσελίδα Guns.com. Ο δημοσιογράφος του Guns.com, κύριος Μπεν Φιλίπι, επισκέφθηκε τον κύριο Ν. Κόμστοκ στο σπίτι του στο Πάναμα Σίτι της πολιτείας Φλόριντα στις ΗΠΑ. Εκεί έδωσε απάντηση στο ερώτημα «γιατί το AR-15 είναι το ιδανικό όπλο για άμυνα στο σπίτι» και εδώ θα δούμε την απάντηση του.


Πηγή: Pinterest.com

Ο κύριος Ντέιλ Κόμστοκ έχει μία καριέρα που πολλοί θα ζήλευαν και δικαίως έχει αποκτήσει το ψευδώνυμο «American Badass» (Ο Σκληρός Αμερικάνος). Μετά τη θητεία τους ως Green Beret στο στρατό ξηράς κατάφερε και μπήκε στη πιο επίλεκτη αντιτρομοκρατική μονάδα ειδικών επιχειρήσεων του στρατού ξηράς των ΗΠΑ, τη Delta Force. Έπειτα, αποστρατεύτηκε και εργάστηκε για μία δεκαετία ως επιχειρησιακό στέλεχος της CIA (Central Intelligence Agency, Κεντρική Υπηρεσία Πληροφοριών), και μετά από αυτό ασχολήθηκε επαγγελματικά με το χώρο της πυγμαχίας και αργότερα με το χώρο της σωματοδόμησης (body building).

Πηγή: Guns.com

Σίγουρα ένας τόσο άξιος πολεμιστής και άνθρωπος είναι σε θέση να μιλήσει για θέματα άμυνας και οπλοχρησίας. Γι’αυτό παραθέτουμε παρακάτω σε ελληνική απόδοση όλα όσα είπε. Ακριβώς από κάτω μπορείτε να βρείτε και το αντίστοιχο βίντεο που δημοσίευσε η ιστοσελίδα Guns.com το 2014.

Μ. ΦΙΛΙΠΙ: Γεια σας φίλοι μου, πως είστε; Πρόσφατα ταξίδεψα ως το Πάναμα Σίτι στη πολιτεία της Φλόριντα για να συναντήσω τον έναν και μοναδικό, Ντέιλ Κόμστοκ, τον γνωστό American Badass, και την όμορφη σύζυγο του Μιροσλάβα. Έβγαλα κάποιες υπέροχες φωτογραφίες για το νέο μου βιβλίο «Εμείς οι Άνθρωποι» που θα κυκλοφορήσει το ερχόμενο φθινόπωρο. Μετά τη φωτογράφιση ρώτησα τον Ντέιλ, γιατί νομίζει πως το AR-15 είναι το τέλειο όπλο για αυτοάμυνα στο σπίτι. Δείτε μόνοι σας τι είπε.

Πηγή: Guns.com

Πηγή: Guns.com

Πηγή: Guns.com

Ν. ΚΟΜΣΤΟΚ: Γεια σας, ονομάζομαι Ντέιλ Κόμστοκ. Είμαι ο συγγραφέας του βιβλίου «American Badass», και είμαι συνταξιούχος στρατιωτικός έχοντας περάσεις σχεδόν 10 χρόνια στη Delta Force ως χειριστής (operator), 5 χρόνια στο στρατό ως Green Beret με ειδικότητα ειδικού σε ελαφρά και βαριά φορητά όπλα, και περίπου 4 χρόνια στη 82η Μοίρα Αλεξιπτωτιστών ως ανιχνευτής αναγνωρίσεων. Φυσικά, μετά το στρατό δούλεψα ακόμα 9.5 χρόνια για τη κυβέρνηση ως παραστρατιωτικό στέλεχος.

Αλλά αυτό που θέλω να πω πολύ σύντομα εδώ, είναι κάτι για τα όπλα και τη προσωπική μου οπτική γωνία. Καταρχάς, βλέπω τα όπλα και την εκπαίδευση σε αυτά ως την απόλυτη πολεμική τέχνη στη πιο θανατηφόρα μορφή της. Είναι η πιο απόλυτη μορφή αυτοάμυνας και ασφαλώς έχει τη θέση της εκεί.

Έχοντας αναφέρει αυτό, πριν μερικά χρόνια ήμουν σε ένα επαγγελματικό ταξίδι και ένας εισβολέας μπήκε στο σπίτι μου αργά το βράδυ. Ήταν γύρω στις 22:30 και η σύζυγος μου ήταν μόνη στο σπίτι. Έκανε μπάνιο εκείνη τη στιγμή και ήξερε ότι κάποιος μπήκε από τη πόρτα του γκαράζ, δίπλα από το πλυσταριό, από το συναγερμό που έχουμε στο σπίτι. Ήταν ενδιαφέρον ότι τη προηγούμενη ημέρα, προτού φύγω για αυτό το επαγγελματικό ταξίδι, κάναμε μία τυπική πρόβα αμυντικής χρήσης των όπλων μας με τη σύζυγο μου στο σπίτι.

Οπότε είχε κάποιες επιλογές. Διαφορετικά πιστόλια, καραμπίνα, και επίσης αυτό εδώ το όπλο που βλέπετε που είναι ένα τυφέκιο AR-15.


Πηγή: Guns.com

Όπως μπορείτε να δείτε έχει δύο γεμιστήρες διπλής στοίβας, δηλαδή 60 φυσίγγια. Έχει ένα σύστημα ταχείας σκόπευσης, έχει φακό επάνω του. Βασικά, τότε είχε και λέιζερ. Με απλά λόγια, είναι φτιαγμένο ως ένα αποτελεσματικό μέσο για να σκοτώνεις. Το είχαμε φτιάξει έτσι για εκείνη για αυτοάμυνα στο σπίτι. Τέλος πάντων…

Με το που άκουσε το συναγερμό, πετάχτηκε έξω από το μπάνιο. Δε σκουπίστηκε ή να ντυθεί καν. Έπιασε το κινητό της τηλέφωνο και αυτό εδώ το όπλο, και ανέβηκε στο δεύτερο όροφο του σπιτιού και έλαβε αμυντική θέση βολής. Μιλούσαμε μαζί στο τηλέφωνο και εκείνη τη στιγμή ο εισβολέας έτρεξε προς το διάδρομο και άρχισε να ανεβαίνει όταν την άκουσα να φωνάζει «Σταμάτα! Είμαι οπλισμένη και θα σου διαλύσω το κεφάλι!». Αυτές ήταν κυριολεκτικά οι λέξεις που είπε. Ο τύπος έτρεξε έξω, βγήκε από το γκαράζ. Εκείνη πήγε στο δωμάτιο της κόρης μας, είδε ότι ήταν καλά και μετά κατέβηκε κάτω και τον κυνήγησε στο γκαράζ αλλά εκείνος πάτησε να κλείσει η πόρτα του γκαράζ πίσω του. Η γυναίκα μου την άνοιξε αλλά ο τύπος είχε προλάβει να εξαφανιστεί.

Αυτό ήταν το πρώτο περιστατικό. Έπειτα από περίπου δύο εβδομάδες ο τύπος επέστρεψε. Ήταν γύρω στις 17:30 το απόγευμα και προσπάθησε να μπει από τις διπλές πόρτες που βλέπετε πίσω μου. Η αλυσίδα τον καθυστέρησε για λίγο. Η σύζυγος μου έπιασε πάλι αυτό το όπλο, ακολούθησε τη διαδικασία, και ακόμα μία φορά έλαβε θέση βολής καθώς ο τύπος προσπαθούσε να ανοίξει τη πόρτα. Όταν ο τύπος άνοιξε τη πόρτα την είδε, άρχισε να τρέχει, μπήκε σε ένα αμάξι που τον περίμενε και διέφυγε ακόμα μία φορά. Μέχρι και σήμερα δε γνωρίζουμε ποιος ήταν, τι πρόθεση είχε… Αλλά σίγουρα δεν ήταν καλή πρόθεση, αλλιώς δε θα εισέβαλε έτσι στο σπίτι.

Και πολλοί με ρωτάνε πολλές φορές, γιατί AR-15 και όχι καραμπίνα ή όπλο χειρός, και κοιτάξτε να δείτε. Όλα είναι εργαλεία. Με βάση τη δομή του σπιτιού, το επίπεδο ικανότητας της συζύγου μου στη χρήση πυροβόλων όπλων, για εμένα προσωπικά το AR-15 ήταν η καλύτερη επιλογή. Θα μπορούσα να αραδιάσω 100 λόγους για τους οποίους θεωρώ ότι είναι ανώτερο από ένα πιστόλι ή μια καραμπίνα για το συγκεκριμένο σενάριο.

Μάλιστα, μετά από αυτά τα περιστατικά σκέφτηκα ένα διαφορετικό AR-15 ειδικά για γυναίκες για άμυνα στο σπίτι το οποίο μάλιστα πλέον έχει το όνομα της συζύγου μου. Είναι σχεδιασμένο για γυναίκες για αυτό και μόνο το σκοπό. Πιστεύω ότι είναι καλύτερη επιλογή από οποιοδήποτε όπλο χειρός και σίγουρα από καραμπίνες γιατί και τα δύο αυτά εργαλεία έχουν περιορισμούς στη γρήγορη σκόπευση όπως επίσης και χωρητικότητα πυρομαχικών. Σκεφτείτε, με μία καραμπίνα θα έχεις μόλις 6-7 φυσίγγια και μετά τέλος.

Οπότε, αυτή ήταν η ιστορία μου αλλά εν τέλει είναι η ιστορία της συζύγου μου. Απλά θέλω να θυμίσω στους ανθρώπους ότι τα όπλα δεν είναι μόνο για προστασία από κάποια καταπιεστική κυβέρνηση, παρότι γι’αυτό γράφτηκε το δεύτερο άρθρο του συντάγματος. Και τα όπλα δεν είναι μόνο για κυνήγι. Έχουν ένα σκοπό και το πιστεύω βαθιά από τη καρδιά μου ότι αυτό εδώ το όπλο εκείνο το βράδυ και το άλλο απόγευμα έσωσαν τη σύζυγο μου από βιασμό ή ακόμα και δολοφονία, ίσως να έσωσε και τη ζωή της κόρης μου. Αυτό εδώ το όπλο είναι κάτι που η σύζυγος μου μπορεί να χρησιμοποιήσει εύκολα για να προστατέψει το σπίτι και την οικογένεια μας και το έκανε πολύ αποτελεσματικά. Είχε πολλές επιλογές και εφόσον το AR-15 ήταν η επιλογή της και δούλεψε, τη θεωρώ τη κατάλληλη επιλογή.




Πηγή: defensegr.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου